Fult med fett!

  • Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
 
Ni som har ölmagar...upp med hakan...det är manligt och många många tjejer gillar det!

Damn vad jag gillar min mage :yoparty :)
[/QUOTE]


Lite mage är ju helt ok, för vem är perfekt? Vad nu det är för något... Att hålla sexpacket rent från fett 365 dagar om året kräver sin man (och kvinna). Det är varken särskilt nyttigt eller nödvändigt.
 
RedBaron skrev:
2498589 Du har god smak...men den där biten med "fist" skrämmer mig lite...

En provtur med en gammal ISR-Kawa då? Förvisso med dymaghjulen med ackes kåpa och framgaffel. (Kopia av Bimota SB2, du vet)
De står ju ändå bara här och samlar damm.
 
undrar om inte du har litet komlex för din ålder när du ser alla sköna posörer här :tuttar

/ Posörpraktikanten
 
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Dom kanske inte e äckliga på alla :)
 
Fist Woman skrev:
2498632 En provtur med en gammal ISR-Kawa då?...

Seså - kom, kom nu lilla gossen så ska tant visa vilka vilka fiiina hundar hon har bakom busken där... En liten karamell kanske?:)

Lycka till, näven och....

Ha de!
 
Cupcake skrev:


Lite mage är ju helt ok, för vem är perfekt? Vad nu det är för något... Att hålla sexpacket rent från fett 365 dagar om året kräver sin man (och kvinna). Det är varken särskilt nyttigt eller nödvändigt.[/QUOTE]
Varför ha sexpack när du kan få tunna :yoparty
 
Fist Woman skrev:
2498632 En provtur med en gammal ISR-Kawa då? Förvisso med dymaghjulen med ackes kåpa och framgaffel. (Kopia av Bimota SB2, du vet)
De står ju ändå bara här och samlar damm.
Mitt försvar gav nästan vika där ett tag...
...men jag tror att du är för vältränad för min smak
desmobob_smilie_fatty.gif
 
Du kan inte ha alla bollarna hemma om du går o stör dig på en sån sak. Lägg all din aggressivitet på att hjälpa hemlösa, föräldralösa ungar etc. Eller skaffa dig ngn att kela med så att du blir glad igen, om du någonsin varit d.
 
Finnishstallion skrev:
2498713 Du kan inte ha alla bollarna hemma om du går o stör dig på en sån sak. Lägg all din aggressivitet på att hjälpa hemlösa, föräldralösa ungar etc. Eller skaffa dig ngn att kela med så att du blir glad igen, om du någonsin varit d.

klart hon inte har varit... stackars tös!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top