Fult med fett!

  • Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Mekkras skrev:
2498686 HAHAHAHAHA!!!! :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty


Skulle aldriga falla mig in att köpa en 318. Det var en hyrbil.
Eftersom jag arbetar i Trier så tillbringar jag ledig tid på ringen, ibland med hyrbil.
 
ska vi inte vara snälla nu?? :tuttar Hon har ju sagt en del mindre lysande grejor va, men alla kan ju få en andra chans.. :pannkyss
 
Hmmm

Kör sporthoj men jag till skillnad från dej är inte lika trångsynt ett intresse är ett intresse oavsett kön eller vikt.


:arsele
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
 
Fet eller ej så har alla kvinnor en naturlig & oövervinnerlig fiende: Åldern!
 
johanna79 skrev:
2498787 Kör sporthoj men jag till skillnad från dej är inte lika trångsynt ett intresse är ett intresse oavsett kön eller vikt.


:arsele
Måste ha det svårt den tjejen,, tänk att köra hoj med tunnelseende... :D

Tycker Fist ska ta sig till festen och stå där och predika... :yoparty

Eller Nä... Hon är nog den ända som inte är bjuden av alla på denna sajt :arsele
Kankse hon inte fattar ordspråk men,, "Man ska inte kasta sten i glashus"

(Pssst,,, Sten är inte en människa utan ett hårt föremål som en gång varit en del av ett berg)

Tror hon klirrat en del rutor med denna idiottråd...
 
Hehe har ett BMI på 18 :)
Och det bästa av allt, hur jag än försöker lyckas jag inte komma över det :D :D

8 år gammalt Dainese Ducati? det röd/vit/grå med nr1 på ryggen helställ i stl 48. Fortfarande hoppar jag ledigt i det :D
 
Last edited:
Maffan skrev:
2498819 Måste ha det svårt den tjejen,, tänk att köra hoj med tunnelseende... :D

Tycker Fist ska ta sig till festen och stå där och predika... :yoparty

Eller Nä... Hon är nog den ända som inte är bjuden av alla på denna sajt :arsele
Kankse hon inte fattar ordspråk men,, "Man ska inte kasta sten i glashus"

(Pssst,,, Sten är inte en människa utan ett hårt föremål som en gång varit en del av ett berg)

Tror hon klirrat en del rutor med denna idiottråd...

:tummenupp
 
Födelsedatum:
24 January, 1967
Ålder:
39
Vem är jag?:
Arg klimakteriekvinna med 2 barn
Bor:
Jag har bott vid en landsväg
Intressen:
Självbefläckelse
Hoj:
Aspes Juma 125 -77
Yrke:
Kritiker
Kön:
Tjej

Fårstår varför du är en sådan tjatkäring... Du har bott vid en landsväg! :O
 
Fist Woman skrev:
2498228 ...Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
...

Maaaan, i just löööve you woman....!!!:yoparty

Du anar inte vilken dörr du öppnat för oss empatilösa hunkar, nu kan vi kritisera kvinnofolk hej vilt och vid minsta kritik länka till ditt inlägg. :bugar

Enda kruxer är att jag inte kommit på det geniala att skapa ett kvinnokonto och krivit det själv.

Reb0
 
Nä tjejen har nog en skruv till övers'' till nån eller så håller hon alla på lagom avstånd... Att bjuda på sig själv och le kan ju vara farligt....
 
BostonGurka skrev:
2498847 Så här ska det se ut!

fat_biker_black2.jpg

Japp crosshjälm och blingfälgar rockar!

Reb0
 
johanna79 skrev:
2498839 Nä tjejen har nog en skruv till övers'' till nån eller så håller hon alla på lagom avstånd... Att bjuda på sig själv och le kan ju vara farligt....

Faktiskt borde denna person komma på festen,, skulle vara kul o se om dom sociala förmågorna är så illa som dom verkar... :)

Jag har en hel hög med lösa skruvar,, Maby I can screw her right again... :D :yoparty
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top