Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mekkras skrev:2498686HAHAHAHAHA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Fist Woman skrev:2498743Skulle aldriga falla mig in att köpa en 318. Det var en hyrbil.
Eftersom jag arbetar i Trier så tillbringar jag ledig tid på ringen, ibland med hyrbil.
Mekkras skrev:2498774ska vi inte vara snälla nu??Hon har ju sagt en del mindre lysande grejor va, men alla kan ju få en andra chans..
![]()
Fist Woman skrev:2498228Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.
Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!
Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!
OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
Måste ha det svårt den tjejen,, tänk att köra hoj med tunnelseende...johanna79 skrev:2498787Kör sporthoj men jag till skillnad från dej är inte lika trångsynt ett intresse är ett intresse oavsett kön eller vikt.
![]()

Maffan skrev:2498819Måste ha det svårt den tjejen,, tänk att köra hoj med tunnelseende...![]()
Tycker Fist ska ta sig till festen och stå där och predika...![]()
Eller Nä... Hon är nog den ända som inte är bjuden av alla på denna sajt
Kankse hon inte fattar ordspråk men,, "Man ska inte kasta sten i glashus"
(Pssst,,, Sten är inte en människa utan ett hårt föremål som en gång varit en del av ett berg)
Tror hon klirrat en del rutor med denna idiottråd...
Födelsedatum:
24 January, 1967
Ålder:
39
Vem är jag?:
Arg klimakteriekvinna med 2 barn
Bor:
Jag har bott vid en landsväg
Intressen:
Självbefläckelse
Hoj:
Aspes Juma 125 -77
Yrke:
Kritiker
Kön:
Tjej
Fist Woman skrev:2498228...Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
...
BostonGurka skrev:2498847Så här ska det se ut!
![]()
Eller så har inte fått KUK på länge..johanna79 skrev:2498839Nä tjejen har nog en skruv till övers'' till nån eller så håller hon alla på lagom avstånd... Att bjuda på sig själv och le kan ju vara farligt....
johanna79 skrev:2498839Nä tjejen har nog en skruv till övers'' till nån eller så håller hon alla på lagom avstånd... Att bjuda på sig själv och le kan ju vara farligt....

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |