Fult med fett!

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
andersbrink skrev:
2498333 Med kortison eller kortisol i kroppen av olika anledningar blir man fet om magen mot sin vilja och INGET man kan göra åt, inte ens om man försöker med alla former av diet eller svältdiet.

Det jag tycker är fulast är brist på empati.

Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

andersbrink skrev:
2498333 Med kortison eller kortisol i kroppen av olika anledningar blir man fet om magen mot sin vilja och INGET man kan göra åt, inte ens om man försöker med alla former av diet eller svältdiet.

Så du tycker att SH åkare ska vara anorektiker eller? :va

Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Pics or ban!!! :D :tuttar

Annars har du rätt. Jag skrattar skoningslöst mycket åt den där klassiska bilden där en fetjävel sitter på sin plastraket och hans knäpuckar ser ut som små mazariner. :D

Ja det är rätt.. myten om sporthojsåkare som snygga vältränade straighta och superballa ungkarlar måste bevaras... :D

Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!

:tummenupp Jag håller med dig i stort, det borde vara lag på att alla av kvinnligt kön ska hålla sig fysiskt vältrimmade. Alla killar däremot borde få frikort på McDonalds. I bägge fallen absolut ALLA oavsett om dom åker hoj eller inte.

Fist Woman skrev:
2498366 Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim.

Prova med att träna 6 eller 7 dagar i veckan med för hög puls och för länge, typ 80% av maxpulsen i 1-1/2 timme per dag. Kompensera den stora energiåtgången genom att äta så mycket att du står still i vikt. Hör av dig om ett år och berätta hur du då ser ut och mår.

Fist Woman skrev:

7200mil den kärran har många mil på sig:D

andersbrink skrev:

Äntligen någon med lite medkänslor åt folk som har det svårt

Fist Woman skrev:

jises!! :6surkart trodde inte FI höll värvningsmöten på SH. Du har säkert all rätt att vara sur å grinig på både dina bröst och feta människor men då ska du juh snarare gå med i nån radikal grupp som bryr sig om dessa "defekter" eller dylikt.
USA har ju KKK vet dock inte vad det finns i sverige men med din instinkt för vad du bestämmer är rätt och fel och hur människor ska se ut och vad som är "rätt" ideal.
När du kan håna en som har extra kilon oberoende av anledning men sedan inte acceptera att bröst som är nått som attraherat motsatta könet sedan innan pyramidjävlarna byggdes.:va

så nu har du fått din lilla uppmärksamhet, lägg ner. :smasha

Jag är fet därför åker jag en fetrimmad hoj som kompenserar min vikt mer än väl.

Sen är det bra att du åker en rutten 318. Kvinnan ska veta sin plats på vägen - i högra filen. :D

andersbrink skrev:
2498333
Håller med,,, men klandra inte tanten.. De e nog inte alltid lätt att vara blåst :D

Hon kan väl starta fler trådar om t ex hur blåst kungen e för han har svårt att skriva o läsa.. Eller att dvärgar måste ha problem att hitta en hoj som passar...

Vem vet,, hon är säkert perfekt... därför e hon singel mamma ju :tungan

Även om denna tråden e ett skämt så är den smaklös och bör stängas... IDIOT är det ända ord som passar dig...

Folk som är besatta av träning brukar ha problem med andra delar av sitt liv... Du kompenserar för din urusla personlighet..

Maffan skrev:
2498442 Håller med,,, men klandra inte tanten.. De e nog inte alltid lätt att vara blåst :D

Hon kan väl starta fler trådar om t ex hur blåst kungen e för han har svårt att skriva o läsa.. Eller att dvärgar måste ha problem att hitta en hoj som passar...

Vem vet,, hon är säkert perfekt... därför e hon singel mamma ju :tungan

Även om denna tråden e ett skämt så är den smaklös och bör stängas... IDIOT är det ända ord som passar dig...

Minimoto. Enkelt problem - enkel lösning.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma