Fulmek

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
En posör som jag kan inte nöja sig med en gammal surgixx. Så vad gör man? De händiga karlarna föreslår upphottning med r1-system:

Bifogat

• system.jpg
    system.jpg
    80.1 KB · Visningar: 926
Fulmek?! Jag rengjorde faktiskt luftfiltret åt dig, det är så finmek det kan bli. :mad: Dessutom tycker jag faktiskt att R1-systemet hade passat bra på din hoj. ;)

Förresten, finns det något bra ställe vi kan låna för att riva ner förgasarna? Helst ett ställe som har arbetsbänk, bra ljus och gott om verktyg.

Parkera itne så nära Gartons ryggsä...Honda!! Det kan smitta och rätt vad det är så blir Gixxern gayigt turkos.

Jenny ang förknasarproblemet. Hur mycket har du kört i år? Det kanske räcker med att tömma förgasarna och hälla på färsk bensin? Min gamla 600 gick dåligt i 6-7 mil på våren när man tog ut den....

Jenny, du måste sudda ut reg-numret så att ingen letar reda på dig och tjyvar hojen!!!

:rofl :lol :rofl :lol :lol

Don't send a Yamaha-boy to do a Gixxer-mans job! ;)
Fast det hade onekligen varit intressant att trä på en orginaldämpare till en R1:a på Dolly.....

Chrille skrev:
Jenny, du måste sudda ut reg-numret så att ingen letar reda på dig och tjyvar hojen!!!

:rofl :lol :rofl :lol :lol
Jag tror att detta va baktanken med att visa Dollys regnummer, om MW har tur så snor dom moppen redan denna vecka, se till att den är bra försäkrad :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Jag tror att detta va baktanken med att visa Dollys regnummer, om MW har tur så snor dom moppen redan denna vecka, se till att den är bra försäkrad :tummenupp

Jag kanske skulle ta och ringa försäkringsbolaget redan nu och fråga hur snabbt jag kan få pengarna.

McB skrev:

Förresten, finns det något bra ställe vi kan låna för att riva ner förgasarna? Helst ett ställe som har arbetsbänk, bra ljus och gott om verktyg.

Garaget där Dolly står är i alla fall ett litet mekarparadis. Ska höra med den sure gubben som vaktar det.

Macho Woman skrev:
En posör som jag kan inte nöja sig med en gammal surgixx. Så vad gör man? De händiga karlarna föreslår upphottning med r1-system:

Jag är inte så hemma på att mecka...
Men funkar ett R1 systemet bra på äldre hojar.
T.ex. min!?

Jag kom så in i mekartagen att jag fortsatte hemma. Var fan skulle de här sitta nu då? :crash

Bifogat

• goeswhere.jpg
    goeswhere.jpg
    78.5 KB · Visningar: 499
Den däringa oranga tåten skall ju sitta i svingen serrö ,resten lär du jö knipa, resten ser ju mest ut som en japansk avlednings manöver. :lol

Macho Woman skrev:
Jag kom så in i mekartagen att jag fortsatte hemma. Var fan skulle de här sitta nu då? :crash
MW för i h-t :mad: sluta fulmecka och ut å kör nu istället :squid

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back