björn.e
hej hej
Tjena, som ni säkert vet är det fullt på Falken (sm/so) om ni nu blir sjuka dyl avanmäler snarast så jag kan få åka
Står som 2:dra reser nu
björn
björn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men älskade vännen ska du köra med ditt nyckelbenecce skrev:Tjena, som ni säkert vet är det fullt på Falken (sm/so) om ni nu blir sjuka dyl avanmäler snarast så jag kan få åkaStår som 2:dra reser nu
![]()
björn

Skandalen är väl att du inte betalar din anmälan i tid. Anmälan är inte komplett förrän den är betaldflykay76 skrev:SKANDAL!!!!![]()
Helt otroligt!!! Såååå dåligt. Endast 38 platser till R 600![]()
Det e ju inte riktigt klokt. Här har man fått bekräftelse från roadracing.se att man är anmäld men när jag idag ringer till k-skoga är man inte med, just för att man inte har betalt. Jag hade fått informerat att man kunde betala på plats....
Vad ska man göra!!!???!!!
Hur kan man INTE ha möjlighet till kval och fler platser???
![]()

Och de nya läsglasögonen sitter bra?Nr:18 skrev:Skandalen är väl att du inte betalar din anmälan i tid. Anmälan är inte komplett förrän den är betald![]()
Läser man ordentligt på den nationella tävlingsanmälan så står det klart och tydligt minst två gånger att man är inte anmäld förrän avgiften är betald.sandstream skrev:Och de nya läsglasögonen sitter bra?
Han hade ju fått info om att det gick bra att betala på plats!
Av vem har han fått den infon? Läs innantill innan du är sarkastisksandstream skrev:Och de nya läsglasögonen sitter bra?
Han hade ju fått info om att det gick bra att betala på plats!
Jag var ironisk, därav smileyn.Nr:18 skrev:Av vem har han fått den infon? Läs innantill innan du är sarkastisk![]()
flykay76 skrev:SKANDAL!!!!![]()
Helt otroligt!!! Såååå dåligt. Endast 38 platser till R 600![]()
Det e ju inte riktigt klokt. Här har man fått bekräftelse från roadracing.se att man är anmäld men när jag idag ringer till k-skoga är man inte med, just för att man inte har betalt. Jag hade fått informerat att man kunde betala på plats....
Vad ska man göra!!!???!!!
Hur kan man INTE ha möjlighet till kval och fler platser???
![]()
sunkan skrev:Fan va trist att det blev så...
Själv betalade jag för typ 1 månad sen har fått biljetter/ teampark biljetter hemskickat.
Någon som vet vad det är som gäller för fredagsträningen?
Alltså jag har betalt för SM/SO men innebär det att jag får köra fredagsträning? Eller är det separat?
oscar skrev:Någon som vet om det fanns någon "sista dag att betala" för de som betalar via tex dator eller postkontor?
Axxexs skrev:30 dagar innan tävling var det väl sagt?
Enligt http://www.roadracing.se/signup/payinfo/falkenberg/ så är det omgående om det inte betalats innan!

Swedie skrev:Jag har inte ens hört om någon som inte lyckats kvala in i SM / SO. De borde använda den där %-regeln så får man iaf upp lite fart på hela skocken som Kommer köra.
Vågar ledningen inte vara kosekventa när det gäller vilka som får vara med och inte? Har "vi" (i Sverige) någon %-regel att följa eller är det ledningen som får tycka som de haver o säga att "ja han såg sölig ut han skippar vi" osv.oscar skrev:Jo det har du säkerligen hört, men inte pga någon %-regel!
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |