Strandelin
Medlem
ecce skrev:Tjena, som ni säkert vet är det fullt på Falken (sm/so) om ni nu blir sjuka dyl avanmäler snarast så jag kan få åkaStår som 2:dra reser nu
![]()
björn
Jag var snabb att lätta på lädret så jag har en plats men lockar du med en skön bunt pengar kanske du kan övertala mig om att ställa min plats till förfogande då jag ändå, med stor sannolikhet, kommer att bli utkvalad.
Swedie skrev:Vågar ledningen inte vara kosekventa när det gäller vilka som får vara med och inte? Har "vi" (i Sverige) någon %-regel att följa eller är det ledningen som får tycka som de haver o säga att "ja han såg sölig ut han skippar vi" osv.
Även om det fanns/användes en 107% (110-115%)-regel skulle det nog inte göra någon skillnad i R600, är ganska säker på att de 31 pers som kvalar in i Falkenberg kommer ligga inom 107%.
Goodstuff skrev:...LMS hade ju dubbla starfält i Rooke600, likväl på BikeWeek men då är det andra schema som gäller.
Under Bikeweek är det fler dagar men vad är skillnaden i dagar/timmar LMS vs. Falkenberg? Varför funkar det i en klubb men inte i en annan?
Obs, trots inlägget menar jag inte att det SKA vara A + B-final i R600.
Står som 2:dra reser nu