Fullt Falken i R600

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tjena, som ni säkert vet är det fullt på Falken (sm/so) om ni nu blir sjuka dyl avanmäler snarast så jag kan få åka :tungan Står som 2:dra reser nu :död

björn

ecce skrev:
Tjena, som ni säkert vet är det fullt på Falken (sm/so) om ni nu blir sjuka dyl avanmäler snarast så jag kan få åka :tungan Står som 2:dra reser nu :död

björn
Men älskade vännen ska du köra med ditt nyckelben :hihi
skojade bara, klart du ska gasa då :bow

Skandal!!!

SKANDAL!!!! :4skrika

Helt otroligt!!! Såååå dåligt. Endast 38 platser till R 600 :va
Det e ju inte riktigt klokt. Här har man fått bekräftelse från roadracing.se att man är anmäld men när jag idag ringer till k-skoga är man inte med, just för att man inte har betalt. Jag hade fått informerat att man kunde betala på plats....

Vad ska man göra!!!???!!!

Hur kan man INTE ha möjlighet till kval och fler platser???

:tummenner

flykay76, 37 st på denna lilla fjuttbana är trångt! Blir mycket folk att passera och hålla sig undan från. Trist dock att vissa av er inte kom med! Jag var nog ute i sista sekund jag med, men fick mina papper o grejer idag (bekräftelse).

flykay76 skrev:

Det e ju inte riktigt klokt. Här har man fått bekräftelse från roadracing.se att man är anmäld men när jag idag ringer till k-skoga är man inte med, just för att man inte har betalt. Jag hade fått informerat att man kunde betala på plats....

Skandalen är väl att du inte betalar din anmälan i tid. Anmälan är inte komplett förrän den är betald :7peta

Nr:18 skrev:
Skandalen är väl att du inte betalar din anmälan i tid. Anmälan är inte komplett förrän den är betald :7peta
Och de nya läsglasögonen sitter bra? ;)
Han hade ju fått info om att det gick bra att betala på plats!

Det misstaget gör man bara en gång, Rookieklasserna blir ofta fulla, tidigt. Visst går det att betala på banan, i mån av lediga platser, det kan alla bli lovade per telefon.

/Joakim

sandstream skrev:
Läser man ordentligt på den nationella tävlingsanmälan så står det klart och tydligt minst två gånger att man är inte anmäld förrän avgiften är betald.
Betala på plats går bra i mån av plats, ganska logiskt.

sandstream skrev:
Av vem har han fått den infon? Läs innantill innan du är sarkastisk :rolleyes:

flykay76 skrev:

Fan va trist att det blev så...

Själv betalade jag för typ 1 månad sen har fått biljetter/ teampark biljetter hemskickat.

Någon som vet vad det är som gäller för fredagsträningen?
Alltså jag har betalt för SM/SO men innebär det att jag får köra fredagsträning? Eller är det separat?

sunkan skrev:
Fan va trist att det blev så...

Själv betalade jag för typ 1 månad sen har fått biljetter/ teampark biljetter hemskickat.

Någon som vet vad det är som gäller för fredagsträningen?
Alltså jag har betalt för SM/SO men innebär det att jag får köra fredagsträning? Eller är det separat?

350kr för fredagsträningen och det betalas på plats :tummenupp

Någon som vet om det fanns någon "sista dag att betala" för de som betalar via tex dator eller postkontor?

Får du inte äns köra träning eller kval? Brukar alltid vara folk som vurpar och inte kan fortsätta köra.. Så kör ändå upp.

Jag kommer att köra upp ändå. :hej

EN VÄDJAN TILL ALLA SOM ÄR ANMÄLDA MEN FÅR FÖRHINDER, SNÄÄÄLA RING OCH LÄMNA ÅTERBUD TILL TÄVLINGSLEDNINGEN SÅ FORT SOM MÖJLIGT!

:whip

Min irritation låg inte i själva betalnings/anmälnings metoden (fast jag hade faktiskt fått sagt till mig att det gick att betala på plats) utan att det är SKANDAL att inte fler än 38 förare får chansen att köra SM/SO. Det är ju för tusan (borde vara) det "finaste" mästerskap vi har i Sverige.
Man skulle ha haft två träningar/kval. Utan snack! :fatta!
Löjligt.... :5sure

Jag har inte ens hört om någon som inte lyckats kvala in i SM / SO. De borde använda den där %-regeln så får man iaf upp lite fart på hela skocken som Kommer köra.

Swedie skrev:
Jag har inte ens hört om någon som inte lyckats kvala in i SM / SO. De borde använda den där %-regeln så får man iaf upp lite fart på hela skocken som Kommer köra.

Jo det har du säkerligen hört, men inte pga någon %-regel!

oscar skrev:
Jo det har du säkerligen hört, men inte pga någon %-regel!
Vågar ledningen inte vara kosekventa när det gäller vilka som får vara med och inte? Har "vi" (i Sverige) någon %-regel att följa eller är det ledningen som får tycka som de haver o säga att "ja han såg sölig ut han skippar vi" osv.

*/ ?>
Back