Fruntimmer och deras humör

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Om jag bara kunde förlika mig med hur sexet går till så vore ju ett homosexuellt förhållande idealet.

Inget gnäll för att man bara existerar.

Inget gnäll för att man inte gör nått hemma, Det där med att renovera ett helt hus räknas ju inte, att bidra hemma måste tydligen innefatta en damsugare, tvättmaskin eller spis?

Att kunna umgås ALLA veckorna i månaden utan att behöva tassa runt som på nåder 25% av tiden.

Att bara få slänga sig i soffan och glo på tv MED sin partner när man kommer hem från en tuff arbetsvecka, och slippa ha en rabiat varelse fladdrande runt en.

Fan ju mer jag tänker på det så är nog inte bajs så äckligt egentligen:D

Allvarligt talat så hoppas jag både du och flera andra här skojar. Vill ni verkligen leva era liv med någon som inte beter sig schysst mot er? Låter ju väldigt konstigt. Kanske bara är jag som haft sån otrolig tur. :confused:

Allvarligt talat så hoppas jag både du och flera andra här skojar. Vill ni verkligen leva era liv med någon som inte beter sig schysst mot er? Låter ju väldigt konstigt. Kanske bara är jag som haft sån otrolig tur. :confused:

Fördelarna med min flickvän väger upp mot nackdelarna. Det är trots allt en god människa som inte kan styra sitt humör pga hormoner bland annat, och det är inget som raserar vårt förhållande eller liknande... men man undrar bara verkligen hur fan det är möjligt att det blir så? För det känns som om man skall kunna kontrollera sitt humör, speciellt när man inte är arg/ledsen över något.

För mig finns det ingen tvekan om att det är värt det, faktiskt. För det är en sån skitsak egentligen... tyckte mer att det skulle vara kul att höra folks andra historier också.

Sen grälar väl alla i förhållanden över otroligt meningslösa grejer, att påstå att man inte ska infinna sig i sånt... då kan man lika gärna leva själv resten av livet, eller? Ingen är ju perfekt som sagt.

Min regel...

Var dig själv precis som du är.

Funkar inte det så skaffa en annan.

Jag har aldrig haft nån tjej som börjat gräla över ingenting.. Faktum är att de nästan aldrig grälat, och inte jag heller
Jag skulle aldrig palla ett sånt förhållande

Byt tjej

Man måste lära sig sortera syran som kommer ur munnen på dem. Vad mig beträffar så har jag lärt mig att det är tre sorters gnäll som väller ur henne där hemma:
1. Gnället som beror på hormoner/stress/jobb och annat som gör att de små monstren spårar ur.
- Detta gnäll ignorerar jag på samma sätt som man gör med små barn när de skriker om att de vill ha godis i affären för detta gnäll kan jag ändå inte göra något åt.

2. Blodsockergnäll
- Typiskt tjejgrej. Förebyggs genom att alltid ha en frukt eller godisbit till hands när man är ute på vift med dem annars får man se till att skicka in dem i köket efter något att äta när de börjar gnälla. Hanteras annars som föregående typ.

3. Gnäll-på-mig-gnället
- Här får man väl ta fighten beroende på vad det gäller. Ibland har de rätt och gnället är befogat och då får man väl vika ner sig men lika viktigt är att inte ta skit då de är ute och cyklar och då får det väl ta hus i helvete där hemma i någon timme tills saken är ur världen.

Jag blev sådär löjligt kär för några år sen, gav bort mig själv totalt till hon denna där, som gladeligen utnyttjade situationen till sin fördel.
Slutade i en tragisk misär av olycka. Fast det kan ju även bero på att en viss skitunge till SH-medlem satte på henne bakom ryggen på mig, men det är ju en annan femma.

Som R5+1 nämnde så handlade det just om att hon antagligen var lite för snygg (läs: hade stora tuttar och var bra på att knulla).

:död

I´ve got my ideas. :gnissla

Ang. TS. Jag håller med en del här, säg stopp och att du inte tänker ta att hon kräker ur sig allehanda saker över dig om det inte är ditt fel..
Har hon rätt i något hon säger, var man och erkänn att du hade fel och gå vidare.
Fast nu låter det inte riktigt så..

Låter ju som en charmig dos av hormonobalans. Jag har insett efter att ha haft några långa förhållanden med inblandning av Ppiller att ingen tjej är lika trevlig och stabil som när dom helt slutat med skiten. Fantastiskt skönt att umgås med en människa istället för en hormonstinn häxa :fakta

Jag/vi (fru och jag) köpte en sånhär:

916415-cyHb5.jpg

istället för Ppiller. Det är en apparat som man mäter tempen i munnen varje morgon. Den fungerar samtidigt som väckarklocka. Lika säker som Ppiller och naturligtvis helt utan hormoner.

Smart grejj om man tänker framåt är att den kan säga till när det är "dags" om man vill addera knodd till la familia.

Jag skulle aldrig acceptera ett rabiat beteende som vissa polare berättar om. Fyfan, någon slags självrespekt måste man väl ha?

/ Jens

Jag fattar inte?

[YOUTUBE-ID]cJIC_BomOSE[/YOUTUBE-ID]

Kom osökt att tänka på den när jag såg tråden :D

Du va snabb min vän :krama

Edit...många griniga :tuttar har järnbrist (inte hjärnbrist!!), får man bukt med det o andra hormoniella problem så kan det vara guld värt för hennes humör o mannen slipper huka sig för vinnande tallrikar så fort han öppnar käften...

Last edited:
[YOUTUBE-ID]cJIC_BomOSE[/YOUTUBE-ID]

Kom osökt att tänka på den när jag såg tråden :D

Du va snabb min vän :krama

Edit...många griniga :tuttar har järnbrist (inte hjärnbrist!!), får man bukt med det o andra hormoniella problem så kan det vara guld värt för hennes humör o mannen slipper huka sig för vinnande tallrikar så fort han öppnar käften...

Hur skulle jag kunna räkna ut detta av ditt första inlägg?

Järnbrist kan ställa till det i kroppen, det är sant. Att tillsätta hormoner i övrigt är ingen höjdare heller...

Jag/vi (fru och jag) köpte en sånhär:

916415-cyHb5.jpg

istället för Ppiller. Det är en apparat som man mäter tempen i munnen varje morgon. Den fungerar samtidigt som väckarklocka. Lika säker som Ppiller och naturligtvis helt utan hormoner.

/ Jens

Du vet att man kan sikta utanför också, eller har du problem med att knipa :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti