1 minut ...trodde jag skulle hinna ... men thjii fick ja![]()
Killar är i regel klara betydligt snabbare än vad tjejer förväntat sig eller hoppats på. Det är därför man alltid avslutar med att utbrista:
- Ja, jag vann!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1 minut ...trodde jag skulle hinna ... men thjii fick ja![]()
Killar är i regel klara betydligt snabbare än vad tjejer förväntat sig eller hoppats på. Det är därför man alltid avslutar med att utbrista:
- Ja, jag vann!![]()
Jag/vi (fru och jag) köpte en sånhär:
![]()
Det där va nog det osexigaste jag någonsin sett. Plocka fram den innan nupp, vilken romantikdödare.
Bananadig du bara, det kommer aldrig att hända igen![]()
Du vet att det inte är speciellt säkert va? :läraretillvuxnamänniskor
![]()
Har ni ingen stolthet i kroppen? Försöka vara till lags åt såna grinfittor. Antar att det är samma fenomen som kvinnor som får stryk av sina män och hela tiden hittar på ursäkter och minsann vet hur fina de är innerst inne.
Var män och lev som ni lär.
finns det någon länk så man kan kolla vad som hände?
Mitt senaste ex (KILLE!!) var precis sådär! Skitarg titt som tätt och utbrott som gick ut över mig. Och han visste aldrig varför, särskilt inte varför just jag fick ta skiten...
Det enda som hjälpte var att göra slut.![]()
Klart som fan det är säkert, så länge man siktar utanför som sagt![]()
Problemet är som vanligt knullhundarna. Fanns det inga knullhundar skulle alla bitterfittor få leva (och betala) sina liv själva.
Ja, vill du stå å runka och sprutanär du är klar så...
Så fort du stoppar in den utan omslagspapper så är chansen/risken (beroende på vad man är på jakt efter) påtaglig.
Jag citerar: "Avbrutet samlag är inget att rekommendera om man vill undvika graviditet, men det är bättre än ingen preventivmetod alls. Det går inte att ange någon procentsats om hur säkerheten är, men man räknar med upp mot 20 graviditeter per 100 kvinnor och år."![]()
/ Jens
Nämn inte den metoden för barnmoska etc...de kommer få svårt att hålla sig för att säga va de verkligen tycker om den metoden. Inget vi rekommenderar alls någonsin!
Visst, men det är inte alla dagar man orkar röra upp himmel och helvete för skitsaker (så som tjejer gör). Ibland är det softast att bara ignorera deras dåliga humör.
Nu vet jag inte om du håller med mig eller är emot mig, men du styrker det jag argumenterar för. Dee_cati har bara ingen koll.
Jag håller med dig
![]()
Sådana här trådar får mig att älska min hund bara mer och mer =)
Nu är han instängd i hallen för jag är trött..
Helt okej för honom för han sysselsätter sig med det han gör bäst ergo sova eller tugga på sina leksaker.
Sen när jag släpper ut honom så är han jätteglad och vill busa och kasta boll, eller bara mysa i knät.
Eller som någon skrev här.
Släng in en hund och en kärring i bagaget och se vem som är gladast när du släpper ut de efter 2 timmar.
Det har inte att göra med att söka bråk. Man sätter ner foten en gång för alla sen behöver du inte bry dig mer. Ska man behöva tassa runt på tå en vecka i månaden? Löjligt.
Berätta om osttråden vet jag. Lät intressant.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |