Fruntimmer och deras humör

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Jag/vi (fru och jag) köpte en sånhär:

916415-cyHb5.jpg

Det där va nog det osexigaste jag någonsin sett. Plocka fram den innan nupp, vilken romantikdödare.

Jag börjar aldrig gräla med folk för ingenting, däremot kan jag nog få en vresigare ton än jag tänkt mig lite då och då. Det bästa är att bara ignorera mig, så lugnar jag mig efter nån minut.

Det där va nog det osexigaste jag någonsin sett. Plocka fram den innan nupp, vilken romantikdödare.

Varför ska du plocka fram den före du nuppar? Det väljer du iofs själv, men den talar om för dig hur din närmsta vecka ser ut fertilitetsmässigt, så du har (om du inte är en riktig ärthjärna) koll på hur det ser ut när du kommer till ditt, som Lilla Al Fadji hade sagt, romantic moment with lady friend (men för dig antar jag att det är male friend).

morgonen väcker den dig och ber om lite temp.

Bananadig du bara, det kommer aldrig att hända igen:mad:

Det har hänt förr, det kommer hända igen ;) :tungan

Last edited:
Har ni ingen stolthet i kroppen? Försöka vara till lags åt såna grinfittor. Antar att det är samma fenomen som kvinnor som får stryk av sina män och hela tiden hittar på ursäkter och minsann vet hur fina de är innerst inne.

Var män och lev som ni lär.

Visst, men det är inte alla dagar man orkar röra upp himmel och helvete för skitsaker (så som tjejer gör). Ibland är det softast att bara ignorera deras dåliga humör.

finns det någon länk så man kan kolla vad som hände?

Nepp. Tråden är borttagen på min begäran eftersom folk började skriva en del taskiga saker direkt adresserade till min flickvän som också läser här på forumet.

Last edited:
Problemet är som vanligt knullhundarna. Fanns det inga knullhundar skulle alla bitterfittor få leva (och betala) sina liv själva.

Förtryckta män är en styggelse.

Mitt senaste ex (KILLE!!) var precis sådär! Skitarg titt som tätt och utbrott som gick ut över mig. Och han visste aldrig varför, särskilt inte varför just jag fick ta skiten...:confused:
Det enda som hjälpte var att göra slut. :(

;) Heeej :krama

Klart som fan det är säkert, så länge man siktar utanför som sagt :fakta

Ja, vill du stå å runka och spruta :tuttar när du är klar så...

Så fort du stoppar in den utan omslagspapper så är chansen/risken (beroende på vad man är på jakt efter) påtaglig.

Jag citerar: "Avbrutet samlag är inget att rekommendera om man vill undvika graviditet, men det är bättre än ingen preventivmetod alls. Det går inte att ange någon procentsats om hur säkerheten är, men man räknar med upp mot 20 graviditeter per 100 kvinnor och år." :fakta :mattias

/ Jens

Problemet är som vanligt knullhundarna. Fanns det inga knullhundar skulle alla bitterfittor få leva (och betala) sina liv själva.

Knullhundar? :rofl

Det har jag aldrig hört förut tror jag, vad är det? Är Starstriker en knullhund menar du?

Ja, vill du stå å runka och spruta :tuttar när du är klar så...

Så fort du stoppar in den utan omslagspapper så är chansen/risken (beroende på vad man är på jakt efter) påtaglig.

Jag citerar: "Avbrutet samlag är inget att rekommendera om man vill undvika graviditet, men det är bättre än ingen preventivmetod alls. Det går inte att ange någon procentsats om hur säkerheten är, men man räknar med upp mot 20 graviditeter per 100 kvinnor och år." :fakta :mattias

/ Jens

Nämn inte den metoden för barnmoska etc...de kommer få svårt att hålla sig för att säga va de verkligen tycker om den metoden. Inget vi rekommenderar alls någonsin!

Nämn inte den metoden för barnmoska etc...de kommer få svårt att hålla sig för att säga va de verkligen tycker om den metoden. Inget vi rekommenderar alls någonsin!

Nu vet jag inte om du håller med mig eller är emot mig, men du styrker det jag argumenterar för. Dee_cati har bara ingen koll.

Visst, men det är inte alla dagar man orkar röra upp himmel och helvete för skitsaker (så som tjejer gör). Ibland är det softast att bara ignorera deras dåliga humör.

Det har inte att göra med att söka bråk. Man sätter ner foten en gång för alla sen behöver du inte bry dig mer. Ska man behöva tassa runt på tå en vecka i månaden? Löjligt.

Folk verkar vara så rädda för att behöva vara ensamma så istället går man runt och står ut med all möjlig skit.

Berätta om osttråden vet jag. Lät intressant.

Jag brukar se till att när hon kommer hem har hon mat på bordet och sitt favoritprogram på TV. Sedan masserar jag henne lite lagom.
Då brukar hon somna.
Sen kan jag vara hur jävla otillfredsställande som helst, lever vilt i lägenheten.
Oftast blir det att spela Mafia2 eller undra när fan det ska bli nåt bra på TV...

Japp, jag är en rebell.

Sådana här trådar får mig att älska min hund bara mer och mer =)

Nu är han instängd i hallen för jag är trött..
Helt okej för honom för han sysselsätter sig med det han gör bäst ergo sova eller tugga på sina leksaker.

Sen när jag släpper ut honom så är han jätteglad och vill busa och kasta boll, eller bara mysa i knät.

Eller som någon skrev här.

Släng in en hund och en kärring i bagaget och se vem som är gladast när du släpper ut de efter 2 timmar.

Sådana här trådar får mig att älska min hund bara mer och mer =)

Nu är han instängd i hallen för jag är trött..
Helt okej för honom för han sysselsätter sig med det han gör bäst ergo sova eller tugga på sina leksaker.

Sen när jag släpper ut honom så är han jätteglad och vill busa och kasta boll, eller bara mysa i knät.

Eller som någon skrev här.

Släng in en hund och en kärring i bagaget och se vem som är gladast när du släpper ut de efter 2 timmar.

Kramas du extra länge med hunnfan med (som bamse skulle sagt)? Annars går det ju inte riktigt att jämföra...

Det har inte att göra med att söka bråk. Man sätter ner foten en gång för alla sen behöver du inte bry dig mer. Ska man behöva tassa runt på tå en vecka i månaden? Löjligt.

Well, det har jag aldrig hävdat att jag gör. Ibland är de bara krångliga, och då är det bekvämare att låta dom hållas än att börja skrika och gapa.

Berätta om osttråden vet jag. Lät intressant.

Där satte jag ned foten.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...