Fruntimmer och deras humör

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Hon tar mini piller... de ska inte påverka humöret alls då? Gjort det nu sen vi blev tillsammans.

Minipillerna ska jämna ut hormonerna så att d inte blir så stora upp o nedgångar. Ja hade väldigt stora problem me humöret när ja gick på vanliga p-piller. Men som sagt det funkar olika på olika tjejer. Tycker hon ska gå till en barnmorska o berätta om just humörsvängningarna.

Jag tyckte det var sjukt jobbigt o förstår inte varför hon inte gör något åt saken. Tråkigt att du ska stå ut med det, inte riktigt ditt fel ju.

Jag tyckte det var sjukt jobbigt o förstår inte varför hon inte gör något åt saken. Tråkigt att du ska stå ut med det, inte riktigt ditt fel ju.

Och det säger hon också... det låter helt cp för mig att man mår dåligt över inget och inte kan göra något över det? Är vi killar så annorlunda :rolleyes:

Och det säger hon också... det låter helt cp för mig att man mår dåligt över inget och inte kan göra något över det? Är vi killar så annorlunda :rolleyes:
Mitt senaste ex (KILLE!!) var precis sådär! Skitarg titt som tätt och utbrott som gick ut över mig. Och han visste aldrig varför, särskilt inte varför just jag fick ta skiten...:confused:
Det enda som hjälpte var att göra slut. :(

Ja, ni har ett annat sätt att hantera era känslor på. Samt jag tror inte ni har riktigt lika mycket obalans i hormonerna. Jag kan inte se det som något annat än just hormoner som var problemet. Har fortfarande ett häftigt humör men jag är inte alls lika störd som jag var för några år sen.

Finns en uppsjö av olika piller o d måste finnas något som passar henne o som gör hon normal. :)

Har inte läst hela tråden men: det du/hon skyller på är psykiskt och går inte över...
... Förräns du drar i näven i bordet och visar skåpet!

Men allvarligt då. Har kompisar med både yngre och äldre flickvänner. Märker ingen skillnad om det går över med åldern så... Vänj dig eller skaffa ny! :D ;)

Vänd det till något kul i stället... T.ex... låssas inte lyssna när hon e tokig och säga typ: "ursäkta, sa du något?". Eller bara gäspa när hon gormar som mest... Det är helt underbara reaktioner man får... :)

Helt seriöst nu..
Om du vet att hon älskar dig lika mycket som du gör, så hota med att göra slut.
Visst det är ju en risk att hon faktiskt gör slut. Men hon får förmodligen lite panik och fattar att hon inte kan ta ut sina humörsvackor över dig.
väldigt kort sagt nu... men du fattar nog.
//Jeppe

Plis gör en replika på din ost-tråd inkl förklaring över vad som hände när den upptäcktes. :Bugar
Var det verkligen så att du startade en tråd typ som H4 nu gjort och så åkte du dit på hela skiten? Måste ju varit värre än värst hur mycket skit du fick. :galen

Jo, där fick jag skit. Tur man lär sig med åren!

Ähh, fiffan. Mår dåligt bara av att läsa skiten.

Jag blev sådär löjligt kär för några år sen, gav bort mig själv totalt till hon denna där, som gladeligen utnyttjade situationen till sin fördel.
Slutade i en tragisk misär av olycka. Fast det kan ju även bero på att en viss skitunge till SH-medlem satte på henne bakom ryggen på mig, men det är ju en annan femma.

Som R5+1 nämnde så handlade det just om att hon antagligen var lite för snygg (läs: hade stora tuttar och var bra på att knulla).

Har sen det förhållandet iaf lärt mig att man ska sätta ner foten i tid och inte vara så förbannat rädd över att gå miste om någonting som egentligen ändå bara gör en olycklig.

Läs boken "Män är från Mars, kvinnor är från Venus" om du vill förstå dig mer på kvinnor.
Lärorikt, men akta dig för att ta åt dig för mycket av vad som står i boken, då blir du en toffel, vilket hon tyvärr kan dra nytta av.

Lättast att bara ducka. Brukar gå över efter en timme

Helt fel inställning, både hos dig och TS. Man måste vara tydlig direkt från början vad som accepteras precis som med allt annat. Det spelar ingen roll om hon, eller du för den delen, är trött eller haft en dålig dag. Det är inte ditt fel och du ska slippa ta skit för det. Då får de söka tröst eller nåt och det är självklart din uppgift att trösta men inte att vara slagpåse.

Är man inte mer mogen än att låta sånt gå ut över sin partner så kan man dra åt helvete.

Har ni ingen stolthet i kroppen? Försöka vara till lags åt såna grinfittor. Antar att det är samma fenomen som kvinnor som får stryk av sina män och hela tiden hittar på ursäkter och minsann vet hur fina de är innerst inne.

Var män och lev som ni lär.

Om jag bara kunde förlika mig med hur sexet går till så vore ju ett homosexuellt förhållande idealet.

Inget gnäll för att man bara existerar.

Inget gnäll för att man inte gör nått hemma, Det där med att renovera ett helt hus räknas ju inte, att bidra hemma måste tydligen innefatta en damsugare, tvättmaskin eller spis?

Att kunna umgås ALLA veckorna i månaden utan att behöva tassa runt som på nåder 25% av tiden.

Att bara få slänga sig i soffan och glo på tv MED sin partner när man kommer hem från en tuff arbetsvecka, och slippa ha en rabiat varelse fladdrande runt en.

Fan ju mer jag tänker på det så är nog inte bajs så äckligt egentligen:D

• Gilla
Reaktioner: H4
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...