Nikel
Gudomlig sporthojare
Kramas du extra länge med hunnfan med (som bamse skulle sagt)? Annars går det ju inte riktigt att jämföra...
Nu hänger jag inte med riktigt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kramas du extra länge med hunnfan med (som bamse skulle sagt)? Annars går det ju inte riktigt att jämföra...
Helt säker på det?![]()
Nu hänger jag inte med riktigt![]()
Eftersom du jämför personers relationer med kjerringen med din relation till hunnfan så undrar jag om du stoppar in snoppen i hunden? Eller planerar du att skaffa familj med hunden? Annars går det inte riktigt att jämföra relationerna. Det var det enda.
Jag vet att du nu kan säga att i gamla relationer ligger man ändå inte, men jag hoppas att dom är en låg procentandel![]()
Nej det gör jag ju inte.
Sen så trodde jag detta var en diskussion om hur man överlever i samma rum som en rabiessmittad hyena men jag kanske har fel![]()
Vissa skulle kanske uttrycka det så, men då borde dom kanske:
a) Göra slut
b) Skilja sig
c) Göra slut
En rolig tanke är ju faktiskt att skulle jag vara tillsammans med en flicka och säga till min vän att det inte går att leva med en rabiessmittad hyena så hade han fattat direkt att det var tjejen
Vart är världen påväg![]()
Världen är på väg in i fördärvet.
Däremot säger ju meningarna ovan en del av vad du väljer för kvinnsfolk. Du kanske väljer med picken och ögonen istället för med intellektet.
Då får man skylla sig![]()
Haha, gud vad fel du har
Väldigt sällan som det händer att jag ens finner en tjej intressant men dock har jag nog haft lite otur och blivit förälskad i t.ex pundare och någon kronisk lögnare
Här kan vi snacka riktiga psykfall![]()
Grattis.
Något du kan vara glad för är ju att: det kan bara bli bättre![]()
Jag diskuterade på allvar att bli sambo med min bästa polare när vi var 25, vi kunde spela playstation hur mycket vi ville, dricka bärs & festa hur mycket vi ville, fisa & skita att bädda....sexet skulle vi lösa med att dra hem en dam då & då, men det blev aldrig ngt av det hela, jag tror än idag att det hade varit det ultimata förhållandet!
Jag hittar inte tråden där uttrycket myntades, men en knullhund är den lägsta formen av förtryckt man (det finns ju olika typer av förtryckta män; barnvagnslöpare, namnbytare, sittkissare et cetera).Knullhundar?![]()
Det har jag aldrig hört förut tror jag, vad är det? Är Starstriker en knullhund menar du?
Dee_cati har bara ingen koll.
Jodå, både koll på knipandet och hur avbrutet samlag fungerar om man gör rätt. Dvs drar ut i tid och inte springer omkring och småskvätter hela tiden
Det har fungerade felfritt för mig i över två år och sen vet jag på dagen när min knodd blev till, på första försöket.
Men som sagt, det är väl inget man rekommenderar av förklarliga anledningar...
Edit/ Vad träffar ni för kvinnor egentligen som tar sig ton på det viset? Är det såna här nymodiga kvinnor som är jämställda med männen numera?
Snart kommer nån och påstår att det är ok för kvinnor att köra hoj också![]()
Nu ljuger du!
Ni uppskattar att vila ögonen på hojåkande brudar/tjejer/kvinnor som har tighta ställ och oftast en körställning som får er att tappa all sunt förnuft... Så banna inte hojåkande brudar!![]()
Oh nej, en bra kvinna är en tyst kvinna i förhållandevis lite kläder, och läder kan fungera om det är tyskor inblandat.
Men på en hojNi har ju bevisat att ni inte kan framföra ett fordon med 4 hjul, varför skulle det helt plötsligt bli lättare om man tar bort två av dessa?
Nej, ni har fått för mycket utrymme i media de senaste åren helt enkelt, jag hoppas att det kommer återgå till det normala inom en snar framtid
Vad handlade tråden om nu igen![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing