Från moppe direkt till tung mc utan att passera 125:a?

Nära med 77 :), men jag var 19 när jag tog körkortet på våren -65 och blev 20 samma höst.
Riktigt kul, tycker också du borde spela ålderns vishet kortet ännu oftare, du kan alltid säga att "så tyckte jag också i din ålder" och "redan när jag var 65 förstod jag...", skulle bli en grym härskarteknik!

Men du är så klart för klok och snäll för det. 🙂✊🏻😊🤝🥰

Riktigt kul, tycker också du borde spela ålderns vishet kortet ännu oftare, du kan alltid säga att "så tyckte jag också i din ålder" och "redan när jag var 65 förstod jag...", skulle bli en grym härskarteknik!

Men du är så klart för klok och snäll för det. 🙂✊🏻😊🤝🥰
Precis, 23 år gammal och har inte ljuddämpare utan avslutat avgasrören på R60 30hk med popnitade koner av Al-plåt. "Megafoner" utan dämpull. För det inte skulle "låta för mycket" inne i Lund så brukade jag ha stövelspetsarna inne i Megafonöppningarna i stan. Jag har skinnställ (från JOFA i Malung?) för 3:e september 1967 vurpade en vän iförd Tshirt, kalsonger, kockbyxor för 3:95kr från Engelbrektsboden och gympaskor. När han låg still på asfalten hade han bara rester av kalsongerna kvar på kroppen. Det gick att ta direkt på ena höftbenet. Resultatet blev att vi alla 3 kompisar skaffade skinnställ. Livet är inte långt nog för att hinna begå alla misstag själv.
1719004592247.png
Nuförtiden med GSX1300R 194 hk vill jag väcka så litet uppmärksamhet som möjligt och kör med dubbla slipon för dubbla minskar ljudet mer än en enda.

Last edited:
Precis, 22 år gammal och har inte ljuddämpare utan avslutat avgasrören på R60 30hk med popnitade koner av Al-plåt. "Megafoner" utan dämpull. För det inte skulle "låta för mycket" inne i Lund så brukade jag ha stövelspetsarna inne i Megafonöppningarna i stan.
View attachment 500002
Nuförtiden med GSX1300R 194 hk vill jag väcka så litet uppmärksamhet som möjligt och kör med dubbla slipon för dubbla minskar ljudet mer än en enda.
Fantastiskt, kul att du är här och självklart med R-hoj. 🥰✊🏻

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...