Vad som är roligt är ens ensak, tycker man de e skoj att mata 270km/h på motorväg duger 600 som 1000, ska man upp högre så tar det imon på 600an där 1000an drar det längst stråt.
Köra riktigt kurviga vägar är oftast lättare att hantera en 600a mot 1000 om man räknar massan i sidoförflytning.
Motorvägsfart fungerar båda, behöver inte växla ner på varken 250-1000. snabba omkörningar är för viso lättare med mer NM för att slippa växla ner.
Tycker man 600an är slä släng på turbo sen är den lika skoj som en 1000cc utan turbo
Men som sakt vad gör man på en sporthoj om man inte tycker om högre varvtal, lika bra o köpa sig något annat i sånna fall.
Är alla lika dana att resonera med bilar när dom kör, ööööö jag har 140hk det händer ingenting vill ha mer power, ji ha 300 nu börjar de röra på sig nä fasiken måste ha mera, var tar det stopp, vid 2000hk på hoj eller ?