Om han tyckte att det var så slött, så tror jag inte en nyare kommer göra honom glad heller tur att man inte har en 600 då haha!
Hehe nu ska du inte va sån 600 cc e roliga o köra
Om han tyckte att det var så slött, så tror jag inte en nyare kommer göra honom glad heller tur att man inte har en 600 då haha!
Om han tyckte att det var så slött, så tror jag inte en nyare kommer göra honom glad heller tur att man inte har en 600 då haha!
Släng på ett planetdrev bak på 600a så känns den som en 1000cc.
Nä har man en gång kört 1000cc eller 1000cc med turbo så är allt annat slött hur du en vrider o vänder på det.
En 1000cc vaknar tilliv nästan från tomgång o levererar mer hk redan från 3000-4000varv en vad 600 lämnar i max hk.
Men lär man sig hantera var den ger effekt så är den inte alls tråkig, specielt på kurviga vägar där den nästan kan vara snabbare en vad 1000cc är.
( jag fick abstinensbesvär så jag körde lite Inomhus körning idag o filma det ) ( men tar en stund att tanka upp med mitt långsamma bredband
Kom det som en stor överraskning att en 600 inte har samma vrid och effekt som 1000? Testa en hoj med stor twin så får du köra något nytt som har bottenvrid, typs sp1 eller nån ducati.Har funderat på en zx6 2008,men kan det vara så stor skilnad mellan 2003 och 2008 i motor.Jag kör bara på gatan.Har alltid haft 1000 cc och tänkte prova något nytt men har svårt att vänja mig vid den bottenlösa effekten.
Med det resonemanget så borde du köpa dig en KTM RC8R eller Ducce 1198. Då kommer nästa tråd vara exakt likadan gentemot de patetiskt bottenlösa japs-radfyrorna.
Men som alla andra. Det kom alltså som en chock för dig att 60% av volymen påverkar både register och toppeffekt? Wow
Du får det att låta som 200 blås är något jobbigt på motorvägen med en kåphoj. Tycker du verkligen 210 är en arbetsam fart på E4? Personligen tycker jag inte det är komfortabelt att köra långsammare än ca 220 och eftersom jag på sin höjd är en normalkompetent åkare blir jag misstänksam över sådana uttalanden som ditt. Vindskyddet är fortfarande bra i 220, bra kraft i motorn och jag känner att jag faktiskt rör mig framåt.varför tror du det kommer ut nya hojar varje år? om det inte varit någon förändring i tekniken hade vi alla kört en 600/1000 kubikare från 18frösijäl. Är inte bara färgen på kåporna som ändras från år till år.
Hur mycket utnyttjar du dina 1000cc på gata? Räknar inte in motorväg där då det inte finns något nöje alls i att plöja motorväg i 200blås.
Har funderat på en zx6 2008,men kan det vara så stor skilnad mellan 2003 och 2008 i motor.Jag kör bara på gatan.Har alltid haft 1000 cc och tänkte prova något nytt men har svårt att vänja mig vid den bottenlösa effekten.
600orna handlar om att köra hoj, inte åka. När den poletten trillat ned så är det bara hur kul som helst.
Jag tycker jag hade några av de roligare stunderna hittills på min 636:a (05a) jag hade förra sommaren.
Växellådan sitter där av en anledning, är man för lat för att växla så...vad gör man på en sporthoj till att börja med?
Det enda jag inte skulle vilja ha en 600a till är touring, för där åker man hoj, man kör inte, då visar sig det klena vridet från sin sämsta sida.
Gatåkare med literklubbor, tumbreda kycklingränder och oskrapade knäpuckar är sådär hett.
Varför upplever jag då att v2orna har sämre bottendrag än min japanska radfyra?
Visst jag har bara jämfört med 996sps och SP1 men de har ju inte ens börjat gå rent när min drar iväg med vridet.
1000 rpm går fint att pluttra runt vid om man är sugen.
Vilken V2 gillar det?
Förövrigt så går det att Toura med en 600 också. Jag var nere i Torremolinos med min ZZR 600 i mitten av -90 talet och det var inga problem. Gillar man sin hoj och gillar att köra hoj har jag svårt att se varför den inte skulle duga till att köra på.
Visst en enduro är inget vidare på Autobahn men å andra sidan är en Guldwinge inte kul i skogen heller..
Är inte 600cc för kvinnor och 1000 för riktiga män? Vad jag tycker så ska du inte skaffa dig en nyare 600cc, så jävla stor skillnad är det inte på en 03 och en 08.
Hur mycket utnyttjar du dina 1000cc på gata? Räknar inte in motorväg där då det inte finns något nöje alls i att plöja motorväg i 200blås.
Att glida motorväg i 200 är inget bekymer med 600a skildnaden är ju bara ofantligt på varvtalet, jag måste hålla på 6an 10900varv medans på en cbr1000rr 04a behövs bara 8150varv
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |