SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vid en av rondellerna när man kör i mot södertälje, från gamla södertäljevägen.Var står dom någonstans?
Det kan vara batterilager för kommande elbilsladdare där nätet är för svagt.
604?Nån som ser vad detta är för bil, märke eller modell?
Fanns bara en Peugeot reggad på adressen, den som står i bakgrunnen.
View attachment 531322
View attachment 531323
Njae? 604 ser jag bara med 4-bult. Är det inte helt enkelt en 605 till, fälgarna verkar stämma?
Hm, ja det är möjligt. Tyckte att fronten lutade så där lagaom bakåt.Njae? 604 ser jag bara med 4-bult. Är det inte helt enkelt en 605 till, fälgarna verkar stämma?
Mac Book Air 2018
Om jag ska göra en säkerhetskopia tiil en extern hårddisk, vad ska jag köpa, en SSD eller en HDD?
Jag har inte behov att den ska vara supersnabb, den ska endast användas för ett batteribyte.
När dom gör ett batteribyte hos trepartsdealer, kommer allt på den att försvinna så att jag verkligen måste ha en backup?
Alfa?? 164?Nån som ser vad detta är för bil, märke eller modell?
View attachment 531322
View attachment 531323
Kan va, jag har tappat det där.Njae? 604 ser jag bara med 4-bult. Är det inte helt enkelt en 605 till, fälgarna verkar stämma?
Loggan på navkapseln skulle kunna se ut som Volvos under 80-talet, men hittar ingen alufälg som stämmer med utseendet. Loggan fanns både svart/silver o silver/svartNån som ser vad detta är för bil, märke eller modell?
View attachment 531322
View attachment 531323

Jag har en skitig o repig vindruta på båten, som jag tänkte fixa i ordning. Den är pop-nitad runt om, så jag gick ner för att borra ut den. Dock är det 4-5 st. där själva "pinnen" sitter ända ut till kanten, så borret inte har något hål att fästa i liksom
Kära panel - hur göra?
- Kommer inte åt dem från insidan, så kan inte borra därifrån eller knipsa demBild? Borra från andra hållet? Knipsa av den? Dra ut den? Slå igenom den?
Borra?
Slå ut pinnen bör funka eller om det är en alunit så kan du ta ett vasst stämjärn och ta bort kragen på niten.- Kommer inte åt dem från insidan, så kan inte borra därifrån eller knipsa dem
Slå igenom kunde funka, nen det stora nithuvudet förstör plasten då om det slås rakt igenom ett mindre hål.
Ser ut som en 605 med bakvinge?Nån som ser vad detta är för bil, märke eller modell?
View attachment 531322
View attachment 531323

Nej det kommer inte att försvinna för att de byter batteri, det har ju dock hänt både en och tre gånger att både servicepartner och Postnord slarvat bort en kunds lappis, plus att diskar och filer kan på annat sätt bli korrupta, så har du någonting som är väldigt viktigt för dig pp datorn så är det alltid bra att spara detta på minst två ställen.Mac Book Air 2018
Om jag ska göra en säkerhetskopia tiil en extern hårddisk, vad ska jag köpa, en SSD eller en HDD?
Jag har inte behov att den ska vara supersnabb, den ska endast användas för ett batteribyte.
När dom gör ett batteribyte hos trepartsdealer, kommer allt på den att försvinna så att jag verkligen måste ha en backup?
"Pinnen" brukar ju vara mjuk, du kan inte kila in en liten vass borr lite snett mot pinnen?Jag har en skitig o repig vindruta på båten, som jag tänkte fixa i ordning. Den är pop-nitad runt om, så jag gick ner för att borra ut den. Dock är det 4-5 st. där själva "pinnen" sitter ända ut till kanten, så borret inte har något hål att fästa i liksom
Kära panel - hur göra?
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |