Kastat ut sökkombinationer.. finns det inte handklyvsläggor? Alltså kombo handslägga med yxa på säg 1.5kg?
Risk att man nitar sig själv?
Risk att man nitar sig själv?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Typ så?Kastat ut sökkombinationer.. finns det inte handklyvsläggor? Alltså kombo handslägga med yxa på säg 1.5kg?
Risk att man nitar sig själv?![]()
Ha, precis en sån har jag också liggande (med extender) som jag hade först på Gotland. Men vi behövde täcka större yta så jag uppgraderade till X50.Jag borde ha nåt liknande en sån här som jag inte behöver längre och kan sälja.
Det är en Archer det minns jag säkert men resten är osäkert tills vidare, och jag har ingen möjlighet att få hem den förrän i slutet av februari. I början av januari vet jag säkert om den finns kvar och exakt vilken modell det är.
Den har i alla fall använts tillsammans med simkort och en riktantenn och gav okej internet där mobiltelefonen inte fungerade då. Nu fungerar mobilen där så den behövs inte längre. Riktantennen är död, osäkert varförmöjligen kan den ha träffats av blixten när modemet inte varit inkopplat.
Jag har nyligen börjat använda Spotify för att lyssna på poddar i stället för YouTube Music, men upplever det som att ljudkvaliteten är sämre när man har 1,5ggr hastighet. Kan det stämma?
Nä, inte jag heller, men Cycle World's podcast går inte att lyssna på i normal hastighet.Vet inte, jag har aldrig ens tänkt tanken på att lyssna på musik med 1.5× hastighet.
Vet inte om frågan ställts tidigare men kör ändå - Läste artikeln om Sveriges utsläpp och den rapport som NTV släppt. Den visar att Sverige som land absorberar (nettoupptag) mer koldioxidekvivalenter än vi släpper ut.
54 miljoner ton i netto upptag och 47,5 miljoner ton i utsläpp.
Vi är ju bättre än koldioxidneutrala - vi är koldioxidnegativa..
Så varför dessa hot om böter för eventuellt ej uppnådda miljömål för Sverige?
Frågan är kapad av ekonomister, den också.För att kravet är att alla ska bättra sig, även dom som redan är bäst.
Dessutom har vi väl sålt vårat koldioxid upptag till något tyskt kolkraftverk som istället verkar släppa ut bara blommor och fjärilar i papperen
Är alldeles för dåligt insatt för att kunna avgöra vad som är rimligtFrågan är kapad av ekonomister, den också.

Har fått förklarat för mig att man ska utgå från att E är godkänt - precis som du själv påpekar.Hur ska man tolka dagens betygssystem? A, B, C, D, E? När jag gick i grundskolan och gymnasiet var det 1-5 och man visste att 3or var I mitten.
På högskolan så fanns inte 1 och 2, det var helt enkelt underkänt och man kunde få 3, 4 eller 5. Men man visste hur många som hade klarat tentan.
Jag tänkte först att C var i mitten och skulle motsvara ungefär 3 som vi hade men samtidigt kallar man ett E godkänt.
Fick man 1 i betyg på min tid så tror jag ingen definierade det som godkänt även om det fanns dom som skolkade och bara fick ett streck på betyget.
Alla ska med så lägsta nivån är "godkänd" ? Vad är en medelmåtta idag?
Har du jobbat på lager någon gång?Vad är det med maskinförare, mycket punderi eller? Nä men hur i helv.. det lyckas med alla skador övergår förstånd.
138h gammal maskin, rundsmälldskrapad, A och B-stolpar, trasig plast och saknas saker.. som ett exempel. Fine att det tar i någon gång men ibland till ofta måste man ha kämpat med att braka i.
View attachment 523953

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!