Frågor man vågar ställa

Model större heter splitting maul på amerikanska. Sen finns det mindre varianter som denna nedan:

e037bebbb152484650813d9a4ba8d159.png

Jag skaffade TP-Link X50-5G plus satelliter till vår kåk på Gotland. Ska sätta dit extern antenn, för det är bara ibland jag har 5G, oftast ligger den på 4G. Har tillräcklig bandbredd som det är, så det är ingen panik. Eftersom vi har lite större yta att täcka upp så var valet på X50-familjen dess outdoor-modell ett plus i det hela. Så vi har mesh som täcker en ganska stor yta.

Jag borde ha nåt liknande en sån här som jag inte behöver längre och kan sälja.

Det är en Archer det minns jag säkert men resten är osäkert tills vidare, och jag har ingen möjlighet att få hem den förrän i slutet av februari. I början av januari vet jag säkert om den finns kvar och exakt vilken modell det är.

Den har i alla fall använts tillsammans med simkort och en riktantenn och gav okej internet där mobiltelefonen inte fungerade då. Nu fungerar mobilen där så den behövs inte längre. Riktantennen är död, osäkert varförmöjligen kan den ha träffats av blixten när modemet inte varit inkopplat.
Ha, precis en sån har jag också liggande (med extender) som jag hade först på Gotland. Men vi behövde täcka större yta så jag uppgraderade till X50.

Min är också till salu.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back