Kontanter är smutsigt, bokstavligt och det håller mig på avstånd faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Människor är smutsiga!Kontanter är smutsigt, bokstavligt och det håller mig på avstånd faktiskt.
Kontanter är smutsigt, bokstavligt och det håller mig på avstånd faktiskt.
Det finns ju folk som inte bemödar sig tvätta nävarna efter att ha torkat sig i röven, så vad fan förväntar man sig?Bland det smutsigaste (bakteriemässigt) här i världen är tangentbord och pekskärmar, hissknappar och dörrhandtag
Jag har väl aldrig brytt mig särskilt mycket om det förän jag såg några som gjorde en bakterie odling på prover dom tog ute på stan...
Café-bord utomhus var inte heller någon höjdare, lägg inte bullen på bordet....
Bland det smutsigaste (bakteriemässigt) här i världen är tangentbord och pekskärmar, hissknappar och dörrhandtag
Jag har väl aldrig brytt mig särskilt mycket om det förän jag såg några som gjorde en bakterie odling på prover dom tog ute på stan...
Café-bord utomhus var inte heller någon höjdare, lägg inte bullen på bordet....

Ska det bli någon snö i år?
Eller blir det en varm/nederbördsfattig vinter?
Ja det får det.För min del fär det gärna vara varmt och nederbördsfattigt.... Alla vintrar.
Ja det får det.
Gärna ~20grader och solsken.
Men, vad blir det?
Jag är helt övertygad om att vi får runt en meter snö.
det är 100 cm för mycket för mig.Det är tyvärr jag med, det är ca 90cm för mycket enligt mig.
Jag måste nog fan skaffa snöskoter så jag ser någon nytta med skiten
Go for it! Vad skall hända? Totalras de första 100 milen?Följdfråga på det, vågar man roadtrippa hem en gammal Ducce i behov av desmoservice.![]()
Här en tidig datormodell om snöfall för perioden
DJF så bor du i röda områden ser det bra ut isfall , blått är ju positiva anomlier i %
View attachment 490843
Gör det ont? Jag hade vätska i ett knä och det var stort som en melon efter en krasch på bana. Gick med det i två veckor och körde hoj igen och då klämdes det ut i benet på nåt sätt... Gick aldrig till läkare med det där. Man ska dock inte ta hål med nål el dyl...Mycket frågor nu.
En knäskål som är stor som en grapefrukt, klarar det sig till imorgon, eller borde man uppsöka akuten?
Nåjo.Gör det ont? Jag hade vätska i ett knä och det var stort som en melon efter en krasch på bana. Gick med det i två veckor och körde hoj igen och då klämdes det ut i benet på nåt sätt... Gick aldrig till läkare med det där. Man ska dock inte ta hål med nål el dyl...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |