Håller med till 100% att det är skamligt av dem, men fråga är FÅR de ta betalt för stumpen?Jag anser att det är skamligt av verkstaden att ens antyda att du ska betala kabeln.
Den fungerade när du lämnade in bilen, dom hade sönder den vid en garantireparation.
Vad är det för bil? 1220 jorå för en kabel är rätt mastigt det med, hade det varit 1220 svenska pesetas hade jag kanske inte orkat bråka om den.
Garantipapprena ligger i bilen så jag kan inte kolla för tillfället exakt vad som står i vilkoren men tvekar att det står specifikt vad som gäller grejer som går sönder under garantifall i dem.
Bilen är en Mitsubishi Outlander PHEV.

nå, int kan man kräva allt för mycket av en verkstad som tar 125€/h i normala fall ...