Frågor man vågar ställa

Ligger inte med tvåtaktare...

Ja se kvinnfolk, bryr sig bara om kubik...
JC_shakehead.gif

Hur länge dröjer det innan nerver läker ihop och börjar fungera som de ska?

Jag trampade på något vasst under juni 2014 och skar mej ganska djupt, kapade förmodligen flera blodkärl och nerver.
Det har läkt bra men ännu finns vissa tryckpunkter som är domnade och andra som är överkänsliga.
När kan man räkna med att normal känsel är återställd?

Hur länge dröjer det innan nerver läker ihop och börjar fungera som de ska?

Jag trampade på något vasst under juni 2014 och skar mej ganska djupt, kapade förmodligen flera blodkärl och nerver.
Det har läkt bra men ännu finns vissa tryckpunkter som är domnade och andra som är överkänsliga.
När kan man räkna med att normal känsel är återställd?
Krossade foten 2007 och sabbade nerver. Har fortfarande inte läkt. Nu har jag fått en ryggmärgsstimulator inopererad som hjälper ganska bra.

Så, förvänta dig inga mirakel:)

Kan jag få asyl i Danmark? Bättre upp, finns det några utsikter till att Skåne blir danskt igen?

Ja, jag tittade på "Debatt" igår...hela.

Kan jag få asyl i Danmark? Bättre upp, finns det några utsikter till att Skåne blir danskt igen?

Ja, jag tittade på "Debatt" igår...hela.

Den svenska sidan kändes ganska pinsam, speciellt i början av programmet. Sonja Schwarzenberger försökte ju hela tiden förlöjliga danskarna och var ju inte intresserad av att debattera iom hon redan innan ansåg att hon hade rätt. Nog för att man kan ha olika åsikter, men det blev barnsligt på sättet hon gjorde det tycker jag.

Det lustiga var ju med att det var ju bara kvinnor på den svenska sidan med, bortsett från en kille som satt bredvid. När danskarna hade både kvinnor och män. Jämställt?

Sverige känns som ett sjunkande skepp, våra nordiska grannländer är ju vettigare på alla plan och vågar framförallt diskutera problem.

Frågan är om man ska lämna skeppet innan det sjunker eller sjunka med det?:)

Bättre upp, finns det några utsikter till att Skåne blir danskt igen?

Det finns nog inte en chans att Skåne blir danskt igen, mest för att varje vettig dansk absolut inte vill ha det. Även om Lund och vissa andra städer är hyfsat välmående, så är Malmö ett bottenlöst hål i ekonomiskt avseende.

Malmös budget är minst sagt intressant läsning. Nästa år räknar Malmö kommun med 17 miljarder i nettokostnader, vilket finansieras med 12 miljarder i egna skatteintäkter och 5 miljarder i kommunalt utjämningsbidrag. Ytterligare ca 5 miljarder går till landstinget i Skåne. Om Malmö vore ett eget land skulle det ha ett större strukturellt underskott än Grekland.

http://www.realtid.se/ArticlePages/..._Realtid048/20150629200824_Realtid048.dbp.asp

Varför känns det så pinsamt att vara svensk ibland...?

Jag har aldrig haft några problem.

Funkar om man har uppdaterat windowssystem, senaste servicepacken & senaste internet explorer.

Arbetar inte alls med mobila system, eller min linux, eller min gamla windows mediadator...
Annars kan man ju göra samma sak med flash som funkar på alla tre, och de som har en modern wndows platform.....
Eller java....
Men nej, att få i rumpan av microsoft är ju mysigt..... :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey