Frågor man vågar ställa

Min telefon håller nästan konstant på att söka efter gps-satelliter, i tid och otid.
Har jag blivit hackad av CIA? :skrämd

Varför skall det vara en speciell sida på den opoppade upp när man poppar micripopcorn?

PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.

FAN! Nu blev jag sugen på popcorn. :huvet

Ok, min fråga då; Närbutiken har stängt för kvällen, jag är för full för att köra och för fet för att cyckla in till centrum, hur fixar jag popcorn? :va

FAN! Nu blev jag sugen på popcorn. :huvet

Ok, min fråga då; Närbutiken har stängt för kvällen, jag är för full för att köra och för fet för att cyckla in till centrum, hur fixar jag popcorn? :va

Ring en taxi och säg att det finns en påse popcorn i butiken som önskar få skjuts till dig.

PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.
Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.
Dock, det är min egen obekräftade teori och det är inte jag som är textansvarig på micropopspåsfabriken.

Nu har jag inte varit på Åland någongång men allvar, 24 timmar för att skaffa en förpackning micropop?
...och du verkar nöjd med det?

Nae, jag tog en bild och väntade på ett tillfälle att posta en comeback. (jepp, lite tråkigt har jag)
Sen kom det lite annat emellan...

Fast ja, jag bor i fjärde världen. :3freak

Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.
Dock, det är min egen obekräftade teori och det är inte jag som är textansvarig på micropopspåsfabriken.

Jag kan även tänka mig att det är någon smet som gör att kornen poppar och den bör ligga över/under kornen för bästa effekt. Klipp upp en påse och se hur det ser ut på insidan vetja.

Är de här verkligen en så dum ide? Säg att man kör på eco läget med lägre tempratur, man kan ju ta lös allt men de e ett jävla pill

Screenshot_2015-06-02-13-50-12.jpg

Bil/bakvagn - BMW 2010

Vad för magiskt gör enheten, hur arbetar den? Funderade först på krängningshämmare som ex nyare Land/Range Rover i.o.m. att den "vanliga" ser ut att vara hemmahörande på Fiat 500, originalet. Hjulvinklarna beroende på hur illa man kör? Bilderna är tagna bakifrån.

2015-06-27-16-00-41.jpg

20150627-145713-1.jpg

Låg bakom en bil med fisken som kristna brukar klistra på bilen för att visa att de är kristna på bakstammen.
Det som var "lite" ironiskt var att inne i "kroppen" på fisken stod det DARWIN!!!
Någon som vet det är för något, bara ren ironi eller?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra