MickeZX7R
Posör
Passar 5/114,3 nav 60,1 ET40 på min bil med 5/114.3 nav 67.1 ET35?
Körbart eller något som avviker för mycket?
Körbart eller något som avviker för mycket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Ja, jag kan inte mycket mer än tumstorlekar vad gäller däck/hjul.60 över 67 låter tight? I övrigt beror det väl på dimensioner och frigång.
- Ja, jag kan inte mycket mer än tumstorlekar vad gäller däck/hjul.
Vad blir tight?
I nuläget har jag 235r fram, och det funkar precis. Bak går det bra med 265-275 utan problem.
- Ach so... : (Navhålet i fälgen.
Det är svårt att sätta en fälg med 60's hål på ett nav som är 67
Jag undrar om någon har en fartkameravarnare över?
Bara den har gps och en tydlig display som visar aktuell fart så är jag nöjd.
Inget behov av kameravarning.
Ska ha den till ett litet projekt då hustrun stör sig på att inte ha digital fartvisning i gamla volvon.
Så har jag testat, men det blir inte bra.En gammal Androitelefon ständigt inkopplad till laddning?
Jag hade en liggandes på instrumentbrädan på min 900'a med spegelvänd visning så det blev HUD på framrutan.
Jag hade också en väldigt enkel GPS-app som man kunde köra inverterad med svart bakgrund och få navigering med pilar.
Sedan började hastighetsmätaren helt magiskt fungera igen och jag behövde den inte längre
En gissning bara. En sommarkatt som letar efter ny bostad all inclusive.Kattpsykolog sökes!
Ja, den teorin kan säkert stämma. Så som denna katten beter sig hade jag nog också betett mig om jag letade ny bostad.En gissning bara. En sommarkatt som letar efter ny bostad all inclusive.
Ingen psykolog men är du säker på att den är arg.


Jag brukar kolla på en youtubekanal med en Japan som åker runt på sin gamla hoj, och kampar och äter. Jag är nyfiken på vilken hoj han har. Det är inte lätt när han varken talar, eller skriver nåt man förstår.
Lägg märke till hur motorn länkas till separat växellåda med en drivrem. Hur vågar han ha det så??
Men vad är det för hoj? Det är inte Harley va?




|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |