Kratoz
Gudomlig sporthojare
140m2 17000 kwh förra året.Riktmärken för årsförbrukning av el i en dragig och dåligt isolerad 70-talsvilla med direktverkande elvärme i Norrland?
Dushande tonåringar finns EJ i huset, däremot två frusna vuxna.
Byggdes 189X och har byggs till I omgångar.
I Dalarna visserligen...
Vi satte ny panel utanför den gamla och nya fönster för ca 10år sedan.
Ny luft-luft pump i våras kommer nog dra ner förbrukningen i vinter hoppas jag.
