Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Bra bevis på vilket skenheligt samhälle vi har belönats med, där man belönas mer på samtliga punkter om man skämmer ut sig i en dokusåpa än om man gör något vettigt oavsett om det är som soldat eller som volontär eller något annat.ja tyvärr så är det så i dagens samhälle att de saker du påpekade faktiskt väger tyngre än att du åker iväg 5år o leker hårding. du gör ju själv som du vill. vi andra vill bara ge dig lite input om vad som är lämpligt för dig som förälder att göra. och det är inte att dra iväg på en 5årig repa och leka tuffing. förutom att du får extrem träning innan du väl kommer in, om du nu kommer in. kommer du inte in så är det ju bortkastad tid iaf. och kommer du in, tror du att det är en merit som väger tungt när du ska söka jobb? tror snarare att det är till din nackdel isåfall.
Sen tror jag inte att han är ute efter en cv-post med skrytvärde, för då hade han valt något annat. Men jag är inte honom så han får svara för sig själv, det kanske är bättre.
Jepp, på en kulle i norra Afghanistan står jag. Det som bilden bevisar mer än att jag är förbannat stark och klär i bäscht, är att jag just har varit utomlands och vet kanske iaf lite om vad han ger sig in på även om det inte är helt samma när det kommer till krav, tidsåtgång eller psykisk belastning.du vill inte se den bara.
kollar man på din avatarbild ser man vad du står nånstans i den frågan. stå med två vapen sådär och posera![]()