0scar
Guest
Jag förstår dej, men innan ni vet (och folk har inte med det att göra) hur mkt jag finns hos min dotter, om jag har familj mm så tro inte att jag bara "dumpar ungen ala hundvalp vs allergi".
Jag är inte ute efter att höra vad folk tycker, jag försöker hitta någon som gjort detta och vill prata med denne.
Det ar ju precis det du gor. Du har ett behov som du behover fylla, aven om detta gar ut over nagon som borde vara den viktigaste i ditt liv. Jag kanske har missforstatt det hela men brukar inte ens barn vara det mest varderade i ens liv (simple fraga, har inga ungar sjalv)?
Hade jag varit mamma och haft en 2.5 aring hemma, men kannt aventurslust och behov av sjalvforverkligande och beslutat lamna ungen for 5 ar for att rida runt jorden pa en mulasna, tror du inte att folk hade reagerat? Samtidigt som jag pastatt vara en excellent mamma och brolat om hur mkt jag stallde up for mitt barn?
Att skaffa barn innebar att kvickt bli vuxen, vare sig du vill eller inte.
Denna drommen om Framlingslegionen kan val inte vara alldeles ny, den maste ha grott dar INNAN du borjade avla barn?
Tror du verkligen ungen din ens kommer ihag dig nar du landar pa svensk mark igen?
Hoppas du hittar din infokalla och kommer ivag pa din resa, sa smaningom kommer du nog till insikt om vilket fjortisbeteende du visar.