Åsa
Triumph I am
Chrille skrev:Än tofsen/hästvansen....eller vad tänker du på?!?
Du bara förvirrar mig. Är du inte snäll får du en öl över dig istället
Och helt klart att flätan är bättre, då blir inte ditt hår så tovigt när du gasar fortfort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Än tofsen/hästvansen....eller vad tänker du på?!?
Snabbe_jag skrev:Det är sant mitt fel satt och tänkte på.........................
Snabbe_jag skrev:Det är sant mitt fel satt och tänkte på.........................
Åsa #96 skrev:Du bara förvirrar mig. Är du inte snäll får du en öl över dig istället
...
Chrille skrev:Den trodde jag du skulle spara tills det blev dax för ballader under balkongen....
Åsa #96 skrev:Jag är snäll idag, så du får själv bestämma hur du vill ha det![]()
Åsa #96 skrev:Du bara förvirrar mig. ...
:Åsa #96 skrev:Skryt nu inte med att du satt och tänkte
Nå, kommer hon ned idag eller?
Åsa #96 skrev:Oj, oj, hur ska det gå med Lilltösen då![]()
Chrille skrev:Har Kenneth dumpat er?!? Ska jag gå in som vikarie en sväng?!

Åsa #96 skrev:Har du tidEfter ett försök till att dreva om (tror jag visst det var, men jag fattar ju noll som vanligt) slutade bakbromsen att funka.
....
Chrille skrev:Baggis! Vi kör ju inte samma rejs på Bikeweek så skulle något krångla så ordnar vi det.
Bakbromsen MÅSTE funka inför besiktningen men det är inga större krav än att den inte trillar av när man trampar på den. Cralle har aldrig använt bakbromsen...
Åsa #96 skrev:Är det därför att han är så snabb![]()
Chrille skrev:Det vette fasen men bara som en jämförelse då....
CorbenDallas skrev:Nya idolen juh!![]()
Hahahaha... Kärt barn har många namn...![]()
Chrille skrev:Tjöta om knäskrap!
Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?
Åsa rokkar fetast!
Chrille skrev:Tjöta om knäskrap!
Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?
Åsa rokkar fetast!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |