Foton från Knutstorp 5/7 - Fotograf: Acrid

abstruse skrev:
Exactamente! Dessutom, när man burkar så är det ingen big deal när fotpinnarna tar i, det gör de ju mest hela tiden. Dock, skulle fotpinnarna ta i när man sitter upprätt skulle jag själv uppleva det som ganska obehagligt.

Okej då, jag får väl prova lite på det på onsdag nästa vecka när Oscar och jag sticker till Falken.
Blir du/ni glada då? :)

Skämt å sido, jag uppskattar eran omtanke (eller är det avundjuka för djupa nedlägg :confused: :D )

Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!

Chrille skrev:
Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!

Detta inlägg förtjänar MINST en öl under BW. :bow
Skall skriva ut det och ha under huvudkuddden för att plocka fram och läsas när jag känner långsam å kass.

Puss på dig Chrille :kär

öL?!? vad tror du om mig egentligen?! Jag är en ordentlig pojke - Jag ju är ute efter din kropp!
001.gif

Åsa #96 skrev:
Detta inlägg förtjänar MINST en öl under BW. :bow
Skall skriva ut det och ha under huvudkuddden för att plocka fram och läsas när jag känner långsam å kass.

Puss på dig Chrille :kär

Last edited:
Chrille skrev:
öL?!? vad tror du om mig egentligen?! Jag är en ordentlig pojke - Jag ju är ute efter din kropp!
001.gif

Oj, hur kunde jag ta så fel. Någon speciell del du vill åt :confused: Höger arm, inklusive blåmärken och bitmärken ;), finns för tillfället "över", då jag inte har så mycket användning för den :D

Åsa #96 skrev:
Oj, hur kunde jag ta så fel. Någon speciell del du vill åt :confused: Höger arm, inklusive blåmärken och bitmärken ;), finns för tillfället "över", då jag inte har så mycket användning för den :D

Aha, jag klarar inte av alla dessa svåra val...

Snabbe_jag skrev:
det går bra med höger arm att du ger bort den, jag tejpar fast rullen i fullt öppet läge :D

Ehhhhh :crash
Okej då, du brukar ju ha rätt. Förut när vi började köra mot Oslo, när vi skulle till Gelleråsen :skrämd

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back