Foton från Knutstorp 5/7 - Fotograf: Acrid

abstruse skrev:
Exactamente! Dessutom, när man burkar så är det ingen big deal när fotpinnarna tar i, det gör de ju mest hela tiden. Dock, skulle fotpinnarna ta i när man sitter upprätt skulle jag själv uppleva det som ganska obehagligt.

Okej då, jag får väl prova lite på det på onsdag nästa vecka när Oscar och jag sticker till Falken.
Blir du/ni glada då? :)

Skämt å sido, jag uppskattar eran omtanke (eller är det avundjuka för djupa nedlägg :confused: :D )
 
Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!
 
Chrille skrev:
Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!

Detta inlägg förtjänar MINST en öl under BW. :bow
Skall skriva ut det och ha under huvudkuddden för att plocka fram och läsas när jag känner långsam å kass.

Puss på dig Chrille :kär
 
öL?!? vad tror du om mig egentligen?! Jag är en ordentlig pojke - Jag ju är ute efter din kropp!
001.gif


Åsa #96 skrev:
Detta inlägg förtjänar MINST en öl under BW. :bow
Skall skriva ut det och ha under huvudkuddden för att plocka fram och läsas när jag känner långsam å kass.

Puss på dig Chrille :kär
 
Last edited:
Chrille skrev:
öL?!? vad tror du om mig egentligen?! Jag är en ordentlig pojke - Jag ju är ute efter din kropp!
001.gif

Oj, hur kunde jag ta så fel. Någon speciell del du vill åt :confused: Höger arm, inklusive blåmärken och bitmärken ;), finns för tillfället "över", då jag inte har så mycket användning för den :D
 
Åsa #96 skrev:
Oj, hur kunde jag ta så fel. Någon speciell del du vill åt :confused: Höger arm, inklusive blåmärken och bitmärken ;), finns för tillfället "över", då jag inte har så mycket användning för den :D

Aha, jag klarar inte av alla dessa svåra val...
 
Snabbe_jag skrev:
det går bra med höger arm att du ger bort den, jag tejpar fast rullen i fullt öppet läge :D

Ehhhhh :crash
Okej då, du brukar ju ha rätt. Förut när vi började köra mot Oslo, när vi skulle till Gelleråsen :skrämd
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top