Goodstuff skrev:Är det inte så att Anders är från Floda och inte Göteborg. Tror han syftar på det.
Du är bright Gustav, men man kan inte begära så mycket av uddevallabor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Är det inte så att Anders är från Floda och inte Göteborg. Tror han syftar på det.
RejserAnders skrev:Då hade Jocke inte varit kontaktbar på en vecka...minst
Det räckte med att han hade problem med framgaffeln
för att han skulle bli tyst som en mumie.... eller var det
de nya beläggen det var fel på?????
[/B]
Originally posted by abstruse Nope, jag kom på det själv på Gelleråsen och det var handhavande fel. Nästan pinsamt så vi glömmer detta nu...![]()
![]()
RejserAnders skrev:Finfina bilder!!! det är SÅÅÅÅ kul att se sig själv![]()
http://www.maxolsson.net/blandat/030705/044.JPG
Är det du Åsa med värsta motoGP nerlägg?![]()

McB skrev:
Åsa #96 skrev:Japp, that's me![]()
abstruse skrev:Personligen skulle jag tycka det vore fruktansvärt obehagligt och kännas mycket osäkert att luta så mycket utan att "mäta" med knät. Du börjar ju närma dig vad cykeln och däcken klarar när det lutar så mycket.
CorbenDallas skrev:Åsa har insett att om du lutar mkt så är du närmare marken o då gör det inte så ont om du trillar...![]()
abstruse skrev:Mja, mjä, jag tror mer hon har insett att det gör ont om man inte svänger där banan svänger...![]()
Chrille skrev:Det är nog ett av de absolut fetaste nerlägg jag sett utan en millimeter häng. Snart skrapar du i puckarna vare sig du vill eller inte.
http://www.maxolsson.net/blandat/030705/
abstruse skrev:Personligen skulle jag tycka det vore fruktansvärt obehagligt och kännas mycket osäkert att luta så mycket utan att "mäta" med knät. Du börjar ju närma dig vad cykeln och däcken klarar när det lutar så mycket.
abstruse skrev:Mja, mjä, jag tror mer hon har insett att det gör ont om man inte svänger där banan svänger...![]()

Åsa #96 skrev:BrInK och jag diskuterade just detta i lördags, vi "knä-människor" emelllan. Om man har ett dåligt knä så har man i vilket fall som ingen styrka för att pressa upp cykeln om man väl känner att man ligger för "djupt" ned i kurvan.
Jag vet inte vilket som är rätt, men jag får väl klota för att läga mig då
Edit: Stvafle
CorbenDallas skrev:Det är också en teori, men var kom lutningen in i bilden där?![]()
Nya idolen juh!Åsa #96 skrev:Tack för komplimangen tidigare.![]()
Som kommentar på Absolut Strunts kommentar, förvänta dig ingen logik av den mannen![]()
CorbenDallas skrev:Nya idolen juh!![]()
Hahahaha... Kärt barn har många namn...![]()
Åsa #96 skrev:BrInK och jag diskuterade just detta i lördags, vi "knä-människor" emelllan. Om man har ett dåligt knä så har man i vilket fall som ingen styrka för att pressa upp cykeln om man väl känner att man ligger för "djupt" ned i kurvan.
CorbenDallas skrev:Det är också en teori, men var kom lutningen in i bilden där?![]()
CorbenDallas skrev:Du behöver ju inte hänga för att få i knät. Ut med benet lite bara så är det i.
Inte för skrapandets skull kanske utan för att du ska veta hur mkt du lutar. Det går ju inte mkt mer... vore synd att gå omkull för en sådan sak.
nerlägget rockar![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |