Foton från Knutstorp 5/7 - Fotograf: Acrid

Chrille skrev:
Än tofsen/hästvansen....eller vad tänker du på?!?

Du bara förvirrar mig. Är du inte snäll får du en öl över dig istället :D

Och helt klart att flätan är bättre, då blir inte ditt hår så tovigt när du gasar fortfort.

Chrille skrev:
Har Kenneth dumpat er?!? Ska jag gå in som vikarie en sväng?!

Har du tid :confused: Efter ett försök till att dreva om (tror jag visst det var, men jag fattar ju noll som vanligt) slutade bakbromsen att funka.

Jag sa till Kennet: "det gör väl inget, efter nattliga diskussioner iChrilles depåtält sa Xeno att man inte skulle använd bakbromsen". Men när vi ska fixa detta kan ju bli knivigt nu när meken är nykär och allt :kär

Åsa #96 skrev:
Har du tid :confused: Efter ett försök till att dreva om (tror jag visst det var, men jag fattar ju noll som vanligt) slutade bakbromsen att funka.
....

Baggis! Vi kör ju inte samma rejs på Bikeweek så skulle något krångla så ordnar vi det.
Bakbromsen MÅSTE funka inför besiktningen men det är inga större krav än att den inte trillar av när man trampar på den. Cralle har aldrig använt bakbromsen...

Kör det ihop sig för dig så hör av dig så ordnar vi allt detta vettu. Tvätta putsa och smörj så skruvar vi det sista nästa fredag om Kenneth vill ha lite ledigt.

ähh, för f*n. Av någon anledning skulle jag på bakbromsen på Knutis i näst sista passet o sista varvet. Höll på att dundra rakt ut i sjögräset.

Chrille skrev:
Baggis! Vi kör ju inte samma rejs på Bikeweek så skulle något krångla så ordnar vi det.
Bakbromsen MÅSTE funka inför besiktningen men det är inga större krav än att den inte trillar av när man trampar på den. Cralle har aldrig använt bakbromsen...

Är det därför att han är så snabb :confused:

Chrille skrev:
Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!

Är man en slipad förare kör man inte i Rookie 600 eller 1000 heller....

Chrille skrev:
Tjöta om knäskrap!

Ut med foten en bit ut på den avsågade fotpinnen och när pucken på dojan tar o så är det dax att inte luta mer. Knäskrapets enda verkliga funktion torde vara BROMS och en slipad förare ska väl vet hur mycket han ligger ändå?

Åsa rokkar fetast!

Jag har efter lite närmare studier av kortena från Geleåsen i sammarbete med McB kommit fram till att jag ibland burkar åt FEL håll?? Klura på den du!!
Skulle det kunna vara så att jag bara satsat på att skrapa fotpinne??

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back