Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom har ju redan kåpa på rulle!

Fattas bara att de ska börja sälja universalrejskåpor med.![]()
Och fantastiskt bra kört.Det var så jävla kul att se starten i racet, fan du far ju iväg som en raketOch fantastiskt bra kört.
Keep up the good work.

Jag körde över min förmåga och anpassade inte inbromsningen efter den högre farten i torparn. Det ledde till att jag var tvungen att lägga ner väldigt mycket. Tillräckligt mycket för att framhjulet inte kunde hålla kvar mig på hjulen. För hög fart i förhållande till spårval och avsaknad av erfarenhet ledde till en snopen krasch. Det som kändes så bra! Jag var inte mer stressad än vanligt och jag hade ett time-of-my-life-moment. Lite dåligt att speakern inte ens märke att jag hade gått omkull dock. Tjejen undrade var jag hade tagit vägen och när hon insåg att jag hade kraschat så blev hon väldigt orolig. Där hade speakern kunnat säga något i stil med att jag stod upp och mådde bra. Precis som han gjorde med flera andra som gick omkull.

En rapport med nästan bara motorcykelkörning? Hände det inget annat?

Känner mig rätt sliten än och lider av prs (post race syndrome )
Kommer nog köra några tisdagskvällar i sommar som plåster för utebliven tävling. Nästa anhalt är annars Kinnekulle med kcs, kommer bli kanon 

Ja herrejävlar vilken helgKänner mig rätt sliten än och lider av prs (post race syndrome )
Kommer nog köra några tisdagskvällar i sommar som plåster för utebliven tävling. Nästa anhalt är annars Kinnekulle med kcs, kommer bli kanon
Tack för gott sällskap under helgen och se till att läka nu![]()

Ja, en snäll men tydligt allvarlig sådan.Fick ni skäll för bakhjulskörningen?
TackDet var som fan att knät blev så illa däran! Såg ju inte så berörd när ja var och hälsade på, håller tummarna att de går bra.jävla starter alltså! Sjukt bra
![]()

Däremot visste hon inte vad roadracing var så jag fick inte ens någon möjlighet att stalja på riktigt
"Är det sån där cross som man hoppar med eller?"

|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA