Sandfållan
#6 R-600 2014
Det är nästintill raketforakning, sedan ta man hjälp av en den ena och den andra i depån och så är det en salig röra av allting 
Hos pw racing är det inte så blodigt dyrt, att han sedan skruvar fjädring i wsbk på heltid gör att han vet vad han pysslar med.
Hade hellre hoppat över 1 träning o lagt pengarna på att få ordning på fjädringen än chansa,gissa och pröva sig fram.
Googla pw racing har har lite priser på hemsidan
Hos pw racing är det inte så blodigt dyrt, att han sedan skruvar fjädring i wsbk på heltid gör att han vet vad han pysslar med.
Hade hellre hoppat över 1 träning o lagt pengarna på att få ordning på fjädringen än chansa,gissa och pröva sig fram.
Googla pw racing har har lite priser på hemsidan

Och så länge jag har originalgrejerna så behöver jag ju inte lämna in den endast för en grundinställning då det bör räcka med KTMs egna rekommendationer för bana/tävling.
).
Men om du hittar på en siffra nu, vad bör det vara? Eller ja alltså, var är du påväg med frågan? Eftersom jag inte har någon förspänning på gafflarna, så ska jag anpassa bakdämparens förspänning till det? Eller ska både vara inom en viss procent eller längd gentemot varandra?
Kul att läsa din tråd, själv har jag harvat runt på min 990 i TRE år och först nu har jag tagit mod till mig att ta licens. Kommer köra Steg 5-6 med SMC på Gelleråsen 25-26 april. Tydligen blir det någon intern tävling i steg 6 som låter lagom för mig. Ligger på 1,16 på gåsen och 1,05 på Sviestad som bäst och kapar jag några sekunder på det iår så blir det nog Speedster nästa år.