Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äsch jag blir så nervös när det är tävling, kör lite steg 6 så får vi se
![]()

Men det rätades ut efter att jag dumförklarade mig själv.Statiskt häng:
Fram: 22mm
Bak: 18mm
Förarhäng:
Fram: 35mm
Bak: 45mm
Jag loggade faktiskt in nu för o skriva pm till dig o föreslå att vi skulle göra ett nytt försök o ändra till 45 som det står i din bok - tror det var ett smart val! Det är ändå en del skillnad mot vad det var innan!
video[/video]
13:20, lova att du inte kör med benet ute på 1290in![]()
aaah vilka underbara dagar Buddah, då tar v i licensen samtidigt, va kul!

Bestämmer mig för att montera det som tar kortast tid och går direkt på den ganska snygga lever guarden. Den ser bättre ut på riktigt än på bild. MEN DEN PASSAR JU INTE!. Efter bra många svordomar så skickades ett syrligt brev till Racefoxx där jag förklarade ganska tydligt vad jag tyckte om detta, och deras sätt att lura kunderna. 

vilket skräp! Det blev till att sätta sig ned och klura ut hur jag borde fästa alltihopa. I bakhuvudet skrattade jag åt Ulvhamnes första inlägg i tråden med hans ord "Buntband håller RR-sverige rullande." 

Silvertejp, även känt som kåpa på rulle.Om du inte litar på buntbanden så använd najtråd.
Buntband, najtråd och silvertejp, det är bra sk*t det.![]()

Om du inte litar på buntbanden så använd najtråd.
Buntband, najtråd och silvertejp, det är bra sk*t det.![]()

Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera när jag missar såna uppenbara saker. Givetvis så ska jag säkra upp med najtråd där. Det är det enda rätta ju![]()

Efter 5 minuters manuellt tryckande och hållande emot dämparen med en skruvmejsel utan resultat, så kom jag på en lysande idé! jag använder ett par buntband och drar till gymmet!

Fordon du har ju inte skrivit i tråden på hela natten. Du har väl inte tappat sugen?
Allvarligt, det är både underhållande och liiite skrämmande att läsa hur mycket du satsar. Kör hårt säger jag!

Den här passformen är ju helt outstanding!

|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|