Folkesson 1.00.11

GSXR1100R skrev:
Du menar att en 125:a är brutalare att hantera än en superbike :va
Nu j-r har du snattat i morfars helrör :fatta!

Hur än du vinklar detta så kommer du att förlora denna helt meningslösa strid, som straff kommer jag att blåsa ner dig i diket igen :mad:

En 125 är helt klart hårigare och ger mer "jag vill inte dö" känsla än din iofs brutalt starka Kawa. Prova en 125 Racer och håll stumt genom högfartarn på falken, eller bromsa efter 50 meterskylten på start och mål på Anderstorp så får du se...

Kobbe skrev:
Det är klart att du ska köra. Jag tar med däckjärn så vi kan kränga däck,slinta och slå knogarna blodiga tillsammans.
Jag stod över senaste träningen för att det var blött hemma 4 mil från Sviestad, bara för att sen höra att det var torrt på banan hela passet.

Ah, det är ju! Det är ju du som är han. Nu känner jag igen dig.

Jo, jag fick bra utdelning på att våga köra till Sviestad trots mulet väder denna gång. Ska komma ihåg det i framtiden. Men att kränga däck och få blodiga knogar är inte min melodi. Då tittar jag hellre på. Sanna mina ord.

GSXR1100R skrev:

Hur än du vinklar detta så kommer du att förlora denna helt meningslösa strid, som straff kommer jag att blåsa ner dig i diket igen :mad:

AppApp du kan inte köra folk av banan bara för att du är rädd för din sooperbajk :rolleyes: :D

GSXR1100R skrev:

:D :tummenupp

Nu är du ute på djupt vatten, Chris...

Chris Ash skrev:
En 125 är helt klart hårigare och ger mer "jag vill inte dö" känsla än din iofs brutalt starka Kawa. Prova en 125 Racer och håll stumt genom högfartarn på falken, eller bromsa efter 50 meterskylten på start och mål på Anderstorp så får du se...
1. Du har aldrig kört en riktig fullkittad superbike (din gamla dunderpippi räknas inte)
2. Klipp dig och skaffa dig ett jobb

GSXR1100R skrev:
1. Du har aldrig kört en riktig fullkittad superbike (din gamla dunderpippi räknas inte)
2. Klipp dig och skaffa dig ett jobb

Men du har förstås kört allsköns 125:or?

Jag har kört en Retta med 140 pållar på hjulet, det är ganska nära din sooperbajk

Enligt Kiss Ass så bör man börja med superbike eftersom 125:R är så svårkört...

GSXR1100R skrev:
Enligt Kiss Ass så bör man börja med superbike eftersom 125:R är så svårkört...

Vilka referenser har du? Du snackar som om du visste något.... :hihi

125 är en av de klasser där det är absolut svårast att åka riktigt fort ja. Låter det konstigt?

Chris Ash skrev:

125 är en av de klasser där det är absolut svårast att åka riktigt fort ja. Låter det konstigt?
Du hajpar upp dig själv och det imponerar inte på oss, dessutom kommer du liksom jag oftast sist i tävlingarna :död

Inse att vi är kass på att köra men du är sämst :gnissla

Chris Ash skrev:

Ja, det låter faktiskt konstigt. Jag motsäger mig det inte. Men visst är det lätt att tro det omvända.

GSXR1100R skrev:
Du hajpar upp dig själv och det imponerar inte på oss, dessutom kommer du liksom jag oftast sist i tävlingarna :död

Inse att vi är kass på att köra men du är sämst :gnissla

Jag har väl aldrig hajpat upp mig själv, har inga illusioner på den fronten? Det är du som tror att 125 är en sur liten moppeklass. Jag har aldrig kommit sist i ett SM och du har fanimej aldrig varit med... :lol

Men men, jag ska vinka när jag varvar dig på tisdag :)

Chris Ash skrev:
Jag har väl aldrig hajpat upp mig själv, har inga illusioner på den fronten? Det är du som tror att 125 är en sur liten moppeklass. Jag har aldrig kommit sist i ett SM och du har fanimej aldrig varit med... :lol

Men men, jag ska vinka när jag varvar dig på tisdag :)
Vinka med kolven i handen du

Nyteknik skrev:
Ja, det låter faktiskt konstigt. Jag motsäger mig det inte. Men visst är det lätt att tro det omvända.

Det är såklart subjektivt, JAG tycker att det är betydligt svårare att köra en 125 fort än att köra en stor fyrtaktare fort. Framförallt bromsningarna och kurvhastigheten som sätter käppar ihjulet för mig.

Back