Fiver kör till Mugello 2012!

Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.
Vilket hotell blev det nu? (samma för de flesta gissar jag?)
Vilken dag o vilken flygplats landar ni andra?

Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)

Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.

Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)

Mycket med mässan, därför vi är lite efter just nu.
De flesta har bokat hotell INN i Barberino. Vi anordnar hämtning i Stockholm helgen innan.
Mer information kommer i februari!

-Buon giorno!

Jo för 17....förberedelserna är i full gång faktiskt. Lill-Hondan håller på att trimmas och justeras och gamla Moto-GP videos från Mugello studeras in i minsta detalj för att hitta bra omkörningställen. Själv funderar jag på att deffa ner mig så jag blir med slimmad och aerodynamisk över axlarna....jaa för ökad toppfart alltså.

Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.

- Arrivederci!

-Buon giorno!

Jo för 17....förberedelserna är i full gång faktiskt. Lill-Hondan håller på att trimmas och justeras och gamla Moto-GP videos från Mugello studeras in i minsta detalj för att hitta bra omkörningställen. Själv funderar jag på att deffa ner mig så jag blir med slimmad och aerodynamisk över axlarna....jaa för ökad toppfart alltså.

Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.

- Arrivederci!

Har vi inte pratat klart om att trimma små hojar så de hotar våra stora?! :gnissla När det gäller att vara aerodynamisk så kan jag nog inte göra så mycket mera i konkurrensen...deffar jag i nuläget så får ni tejpa fast hjälm o skinnställ på hojen där nere...:D

Nu ska vi se - jag och Hilding åker ned den 4:e i Bologna, hyr bil o åker mot hotellet. Hem blir det den 9:e, samma som ni!
Kikar också en hel del på filmer från Mugello men vet av erfarenhet att det är svårt att "lära in" en bana på tv:n. Försökte det inför Nürburgring och det gick inte alls :va

Någon mer som åker ned den 4:e redan?

Fick en avbokning, så om nån vill hänga på är det fortfarande en plats över. Komplett med hotell och allt.

Viasat Motor NU!!!! MotoGP Mugello från i sommar! :banana Bara att memorera spårvalen så man kan impa i påsk!!!:D

-Buon giorno!
.

- Arrivederci!

Hyrbil därifrån? Jag & fritte tänkte kolla ifall man kan dela hyrbil tor-mån typ, bor också på Fiverhotellet.
Det blir väl att åka tor hotellet från banan osv, "som alla andra" :)

Nu har information/bekräftelsemail skickats till samtliga som betalat. Vill ni ändra nåt i hotellbokningen måste det göras inom en vecka, därefter faktureras hotellbiten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT