Fiver kör till Mugello 2012!

Nu e ju inte Landvetter min favoritplats, men vi ska ju ned samma dag så våra vägar kanske korsas. Vi kollar lite o återkommer! :tummenupp

- Gjorde en snabbkoll och det ser ut som våra vägar kan korsas över en Weissbier på Münchens flygplats om ni tar Luftwaffe från Arlanda :öl

Last edited:
Jag vill passa på att rekommendera Fiver och deras utlandskörningar. Jag var med i cartagena i våras och det styrde ni upp riktigt bra. Skulle jag varit hel i kroppen så hade jag garanterat åkt med er :tummenupp

Japp, instämmer! Vi hade riktigt bra då och kommer att ha lika kul på Mugglo :tummenupp

Andreas: Du skulle ju kunna hänga med och stå för korvgrillningen på din BMWeber :D

Last edited:
Anders, du brukar ju oxå gilla o elda.
Bara o stoppa in korven i din dämpare!!:yoparty

Nån som vart sugen på o "grilla korv" tror jag visst!! :tungan:arsele

Det här har ju blivit en riktig kvalitetstråd! :D

Med risk för att förstöra stämningen så kommer här lite motorcykelsnack;
Jag skulle vilja ha lite mer tips inför resan, vilka hotell ligger bäst till, hur många procent på Stoners tid kommer vi att köra, fjädrings-setup för banan (som om det skulle hjälpa mig, dum j-vla punkt) och annat onyttigt vetande som vi kan vända ut o in på under vintern!

Nån har väl varit där förut eller?

Det här har ju blivit en riktig kvalitetstråd! :D

Med risk för att förstöra stämningen så kommer här lite motorcykelsnack;
Jag skulle vilja ha lite mer tips inför resan, vilka hotell ligger bäst till, hur många procent på Stoners tid kommer vi att köra, fjädrings-setup för banan (som om det skulle hjälpa mig, dum j-vla punkt) och annat onyttigt vetande som vi kan vända ut o in på under vintern!

Nån har väl varit där förut eller?

Vi var där 2010, och körde 2,06 mot banrekordets 1,48. Fjädring behöver man. Hotellförslag kommer inom kort!

Dettta låter lockande. Men jag är nybörjare på banåkning. Har bara kört 8 dagar med SMC. Är det nån idé för mej att hänga på?

Dettta låter lockande. Men jag är nybörjare på banåkning. Har bara kört 8 dagar med SMC. Är det nån idé för mej att hänga på?

Inga problem. Det finns alltid plats för alla. Dessutom är det din ducces hemmabana. Du har en skyldighet att låta den rastas där minst en gång under sin levnad.

och som både Kenneth o Stefan skriver (eller menar): Ju fler desto mer njutning :D

Då va det bokat!
Arlanda - Bologna den 4 april 07.45 o vi landar vid lunch. Hem blir det den 9 april på kvällen, typ vid 20.00 ca, så slipper vi stressa o njuta lite till av Italien!
Hyrbil till hotellet och banan blir det nog, men ingen aning vilket hotell än...

- Gjorde en snabbkoll och det ser ut som våra vägar kan korsas över en Weissbier på Münchens flygplats om ni tar Luftwaffe från Arlanda :öl

Det blev en dag tidigare kompis, vi väntar på dig med svenska flaggor när du landar! :D

Last edited:
En plats kvar!
Säljer vi ut denna plats kommer vi att försöka ordna några platser extra. Hade varit kul med 2 trailers till denna fantastiska bana!:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT