Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart så är det polisen fel, killen på mcn framför gjorde ju inget fel![]()
Han kan ju lika gärna ha rånat en bank eller våldtagit en bruwd?Helt sjukt att polisen kör sådär för att få fast en "fartsyndare" . Dom har ju noll koll flera tillfällen och ren och skär tur att de själva inte skrotar.
Han kan ju lika gärna ha rånat en bank eller våldtagit en bruwd?
![]()
Helt sjukt att polisen kör sådär för att få fast en "fartsyndare" . Dom har ju noll koll flera tillfällen och ren och skär tur att de själva inte skrotar.
Men det är ett annat land med annan kultur och annan befogenhet hos polisen
Jag försvarar inte polisen men dom har en annan attityd, åker vi ett steg längre österut så skulle dom skjutit ner snubben utan att det diskuteras...
Jag har inte bott i Finland på 30 år men jag har förstått att dom veknatskämt åsido, e möjligt att att det är lite strängare i Finland. har bara haft att göra med finska polisen ett fåtal gånger pga mindre trafikförseelser, svenska polisen har jag aldrig haft att göras med så jag ska väl inte uttala mig egentligen![]()
Fint om det hade stått några småbarn & hoppat hopprep där bakom nån buske i bostadsområdet..helt sjukt att dom inte avbryter jakten under sånna omständigheter & miljöer.....
Ja om man riskerar livet för att slippa undan en förtkörningsbot då är man verkligen en idiot.
Visst..och om de släppt honom fri så kanske det var som så att han var en seriemördare som hade haft ihjäl några människor och nu var på väg till Sverige/Nacka för att mörda dig och några till....då var de rätt skönt att de följde efter honom och inte lät han åka eller hur.....
Trodde inte att bilen skulle ha någon chans att hänga efter en "bestämd MC". Men det verkad som att det bara var då det svängde riktigt mycket som han hakade av honom.
Den polisbilen kan ju inte vara den nyaste direkt verkar något slö![]()
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|