Finsk polisjakt.

oj då, brutalt straff han fick för sin lilla hojutflykt...

fängelse 3 månader
prövotid 26 månader
körförbud 6 månader

han lär knappast försöka köra undan blåhattarna fler gånger:D

Synd att han inte svängde av precis efter första gaspådraget...

Credz till snutarna i första filmen, fysatan vilken förare, även fast dem hade den segaste bilen ever :)

Dock var MC-föraren inget o hänga i gran.

Vems felet var?

Självklart hojföraren och polisen.

Nån måste ju ge sig i den "sittsen", och polisen ska ju fan inte riskera civilas liv.
Hojföraren är ju bara allmänt dålig på att köra.

Klart det är..

Klart det är snutens fel. Det är det alltid =D
Nä men skämt å sido. Jag gillar inte snutar. Spelar ingen roll om man inte gjort nått fel. Varför måste dom vara dryga å spela så tuffa. Det e väl inte mitt fel om det regnar ute och att dom står å har en alkokontroll å kollar körkort.. Varför ska dom vara dryga å kaxiga för det, Hade jag varit lika dryg å kaxig som dom när jag jobbar hade jag fått sparken samma dag, men inte poliser inte, dom kan bete sig hur dom vill. Har aldrig mött en glad polis i hela mitt liv. Till å med när jag krocka med en bil som svängde ut mitt framför mig så va dom as dryga å kaxiga när jag låg där i diket med trasig rygg och inte kunde lyfta armen pga att jag slitit av en nerv. Till å med Ambulanspersonalen lacka ur å sa att nu får ni faan ge er. Dra så vi kan få göra vårat jobb ni får hålla på å fråga ere frågor sen. För polisen ville ju självklart hetsa fram att jag gjort fel å skulle erkänna allt å att jag kört som en idiot å grejjer. Blä.. Känner hur jag bara blir mer å mer förbannad när jag tänker på poliser så nu slutar jag skriva. :mad:

Kan ju konstatera att hojförarna inte var dom kvickaste, varken i huvudet eller på biken. Ska man köra ifrån snuten får man ju ta sig i kragen och göra det, fast i det här läget hade jag nog stannat och tagit boten istället.

Om dom körde så fort, hur fort körde killen på mc? :confused:

Och boven i det här dramat måste väl ändå vara Boven!?!?:confused:
Hade han bara stannat hade det ju inte varit fara för någons liv, men nu så hade han sitt körkort (om han ens hade något) så kärt att han lugnt riskerade allt för att kanske komma undan. Man kan räkna länge på vilka konsekvenser som hade kunnat bli av den här biljakten. men Idioten är killen på Mc :tummenupp

Killen på mcn är helt klart en blåst stackare..hade han varit lite mer kylig så hade han bara fintat bort dom över nå dike eller nå sånt..istället för att blåsa över sin kapacitet efter en väg som snutarna lätt hänger med efter. Men kan fortfarande inte fatta hur snutarna tänkte..bättre att en idiot kommer undan och förhoppningsvis skadar sig själv till halft fördärvelse än att riskera MaSSor med andra liv, ex. i bostadsområdet..hur snabbt hade det inte kunnat hända nånting där, bland alla villor och små infarter. Eller back krönet(kurvan) dom gjorde omkörningar i...rent matematiskt så var det fan nästan högre procent att nånting skulle sluta illa pga polisernas chansningar än att det skulle sluta "bra" som det gjorde.:rolleyes:

Det finns en anledning att man har sirener på snutbilar. Det är att du ska reagera INNAN bilen kommit fram till dig. Eller kör ni rakt ut i korsningar om ni hör sirener närma sig?

Vilka jävla sopa det är som kör hojen då, fick han körkortet i cornflakes-paketet? Även om han inte hade kraschat så var han ju hemskt dålig på att köra.

Tycker inte att Polisen körde särskildt galet. sen tror jag är inte det är så stor risk att någon råkar gå ut i vägen, blåljusen och sirenerna är ju inte direkt diskreta.

Jäkligt synd att det slutade med en sån krash för hojkillen, satt ju och hejade på honom. Kan tänka mig att han ångrade sig grovt när han inte lyckades skaka av sig poliserna vid cementsuggan.

Självklart så är det polisen fel, killen på mcn framför gjorde ju inget fel :rolleyes:

nejdu, de är snutens fel. han dom släppt han hade han kört lungt. nu stressade polisen upp mc föraren så han riskerade livet och liv och snutarna riskerade en jävla massa liv. Polisens fel :kulspruta:machinegu:sissy

Vilka jävla sopa det är som kör hojen då, fick han körkortet i cornflakes-paketet? Även om han inte hade kraschat så var han ju hemskt dålig på att köra.

Haha, att ta körkort är ju hur lätt som helst. Killen kör som medelsvensson, som aldrig kört på bana, och precis upptäckt motstyrning :)

Det kryllar av sådana förare som han, han är dum nog att försöka åka ifrån polisen dock.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back