Filmbolagen undrar varför vi inte köper filmer?

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Mega Shark vs Giant Octopus
[YOUTUBE-ID]Fa7ck5mcd1o[/YOUTUBE-ID]

Världens bästa film. Måste bara ha premiärbiljetter till den här!

NOT :rofl

Den verkade jävulskt bra. Lorenzo Lamas är ju t.o.m med. Vem tror ni vinner förresten? Jag tror det blir bläckfisken, fast jag hejar på hajen.

Straight to VHS?

I det här fallet "Straight to BetaMax" och ingen klagar...

Den verkade jävulskt bra. Lorenzo Lamas är ju t.o.m med. Vem tror ni vinner förresten? Jag tror det blir bläckfisken, fast jag hejar på hajen.

Jag tror dom lurar hajen att bita tag i en tankbåt full med gas, och sedan skjuter dom hål på den med bazookas....

(känns bekant på något vis)

Last edited:
Jag tror dom lurar hajen att bita tag i en tankbåt full med gas, och sedan skjuter dom hål på den med bazookas....

(känns bekant på något vis)

Det vore coolt. Särskilt om han som sköt sa nån fräck replik innan. Typ "Smile, you son of a bitch" eller nånting sånt... eller jag vet inte..

Jag tror dom visar ett klipp från Lorenzo Lamas serien Renegade på en megascreen för hajen. Hajen avlider sedan av skratt.

:gnissla va i helvete är detta för skit,är ju bättre animeringar i dataspelen för commodore 64...
det har bara gjorts en bra haj film och den filmen är från 1975 och jag tror att alla kan räkna ut vilken film det är:tummenupp
en ledtråd kan jag ge er......(You're gonna need a bigger boat)

fanns väl en hyffsad film om någon bläckfisk som dom tog död på med hjälp av späckhuggare.
RETRO.......

Ää dom tutlurar hajen så den simmar in i ett stim med minor, detta precis efter att den daskat till bläckfisken med persilja i skallen. Bläckisen blev skiträdd och simmade hem till mamma.

Rent ärligt tror jag filmen kommer att suga, och inte suga på ett bra sätt.

haha :hihi
Hajar som äter flygplan, jobbigt läge, man får se upp... eller ner :confused:

Jag skulle lätt se den istället för många andra filmer som går på bio. Verkar ju jävlat bäst.

Ser ut som en höjdarrulle tycker Jag! Kollade in "mutant chronicles" i dagarna. Också en jäkla kannonfilm må Jag säga!

Efter introt är man som klistrad!

De kunde ju ha kommit på ett bättre namn, nu blir man ju avskräckt redan där. Ett typexempel på bra namn och snyggt omslag på film är ju "Red eye". Sen att filmen är en av de sämsta i världshistorien är en annan femma, de lyckades sälja den till många bara med ett namn och omslag.

Jag tror de kokar ihjÄl odjuren!! :yoparty

...fattaru vad det skulle göra med världsmarknadspriset på kina-käk??? :va

Det gjordes ju en annan kalkonrulle med hajtema, det var någon flytande forskningsstation där dom utvecklade supersmarta hajar, som sedan vände sig mot forskarna...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti