Köpa äventyrshoj, men vilken?

Ursäkta mitt sena svar, har varit extremt upptagen sedan jag postade här.

Ville bara meddela att tråden kan stängas då jag lyckades få tag på en KTM 1290 Adventure R -17 som nu står hemma i garaget. Blir en 3 veckors tur i Europa mellan 24/7-14/8.

Tack till er alla som tagit er tid att svara.

Ursäkta mitt sena svar, har varit extremt upptagen sedan jag postade här.

Ville bara meddela att tråden kan stängas då jag lyckades få tag på en KTM 1290 Adventure R -17 som nu står hemma i garaget. Blir en 3 veckors tur i Europa mellan 24/7-14/8.

Tack till er alla som tagit er tid att svara.
Jag är KrÄnkt
:gnissla

Tack. Är riktigt nöjd med köpet. Hojen är brutal. Blev dock betydligt dyrare än vad jag hade förväntat mig trots att jag fick 16,000 kr i rabatt. Köpte hojen samt en massa KTM-tillbehör till den och komplett personlig utrustning, också den från KTM så nu ser jag ut som en vandrande reklampelare men fasiken vad mycket snyggare deras kläder är än konkurrenterna. Totalt spenderade jag 221,973 kr (ordpris 237,973 kr). Löjligt mycket pengar men man lever ju bara en gång.... eller? ;)

Tack. Är riktigt nöjd med köpet. Hojen är brutal. Blev dock betydligt dyrare än vad jag hade förväntat mig trots att jag fick 16,000 kr i rabatt. Köpte hojen samt en massa KTM-tillbehör till den och komplett personlig utrustning, också den från KTM så nu ser jag ut som en vandrande reklampelare men fasiken vad mycket snyggare deras kläder är än konkurrenterna. Totalt spenderade jag 221,973 kr (ordpris 237,973 kr). Löjligt mycket pengar men man lever ju bara en gång.... eller? ;)

Äsch då. Det är ju bara en viss procent av summan som är spenderad, resten är investerad då du har värde kvar i varorna. (Det gäller att kunna rationalisera allt för sig själv så att man kan sova om natten.)
Dessutom lever man bara en gång, precis som du skriver.

Grattis till hojen, jag ska också neråt kontinenten ungefär samma tid som dig så vi kanske ses längs vägarna.

Grattis till investeringen. :tummenupp
Det kostar att ligga på topp men billigare än många andra intressen....:va

Körde själv lite 1290 SA i morse :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...