Är det Vilse MCK som är ute och kör?benkar skrev:18. Mellan Sorunda och Tungelsta, åtminstone enligt kartan...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det Vilse MCK som är ute och kör?benkar skrev:18. Mellan Sorunda och Tungelsta, åtminstone enligt kartan...
JP bevakar sin kvinliga sida?benkar skrev:22. Eller betyder det att vi ska lista ut vem det är som kör med handväska...?Thats all!

Kommer vi få se läppstiftsposerande vid McD Svea framöver?benkar skrev:22. Eller betyder det att vi ska lista ut vem det är som kör med handväska...?Thats all!

benkar skrev:21. Betyder det här att Pvcrakteten kommer bli en Mediakändis?!?
Yasha skrev:Betsy, alla hade nummer på hojarna och alla skulle ju ha samma nummer på hojen båda ggrna, så det kanske löser sig då?!?
Jag hade nr10...![]()
Kul att leka lite och träffa allihop igen! Och så några som jag inte träffat förut förstås...![]()
Ghost, du är en gentleman!![]()
Väskan passade på Hyndan!![]()
![]()
Förutom 10 då.... 
benkar skrev:19. Ryktades om något Mini-moto-race, så vi körde till Tullinge
Kul att se några nästan bekanta ansikten på närmare håll. Blev ett jäkla farande idag. Först till Tullinge, sedan Sveavägen (men alla tvåhjulingar hade redan dragit), så till någon okänd adress i Älvsjöområdet (BB ville åka racebuss hem) och vidare till Södertäljes mesta slumkåk (enligt Anneli), åker vidare efter någon timme, söker efter gokarthallen med karta och GPS utan att veta _var_ den egentligen ligger, men hittar rätt ändå, Yasha ensam motardåkare när jag kommer dit och sedan blir jag utfodrad hemma hos Yasha och Krattan. Åker hem sent på 55 min - inte för inte det heter racebuss Jag? Väska? Har jag inget minne av...betsy skrev:Tyckte väskan passade fint på Ghost också![]()
Bikerbitch skrev:Ghost var en gentleman som skjutsade oss till minimoton
Äsch då...Yasha skrev:Ghost, du är en gentleman!![]()

Bikerbitch skrev:Fulfilmning i bilen menar du eller?
Ja nu skall vi banne mig visa den där snubben Mattias hur man kör Tungelsta med bil! Pheta nerlägg och wheelisar!

benkar skrev:Trodde i min enfald att säsongen var över, hojen avställd, däcket blankslitet, kjedjan slapp, slak och slut...Men.. solen sken ju och termometern klättrade sakta men säkert en bit över +12, så efter lite överläggning med Pvcraketen var det bara att surfa in på VV, ställa på, lägga ut en tråd på Forumet, SMSa lite och plocka fram fikapengarna..
![]()
bla bla bla..

benkar skrev:20. Om någon missat det, så håller BB på med något "filmarbete" i plugget...![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|