Fika/Södertörns-runda sön 5 okt 2003

Fan också! Jag visste väl att den där fyllekvällen med väninnorna inte skulle leda till något gott (förutom att vi blev ovänner med en taxichaufför, två väktare på pendeln och folk i kön till Berns)! Det hjälpte inte att hojvädret var perfekt i söndags. Jag led av krämpor som pulserande huvudvärk, illamående och en väldigt orolig mage. Bakfylla funkar inget vidare med hojåkning. Jag grämer mig. Ni ser ut att ha haft kul... :(

Mattias skrev:
Den R1-an var iofs svår att undvika att spöa. Han körde s-a-k-t-a.
Tysssst.
Låt henne tro att det gick fort, så bussiga kan vi väl vara?

För övrigt så smeker inte Stockel sina bröst, han "rättar till" dem. Precis som vi andra killar gör med snabeln.

benkar skrev:
mmm, Pvcraketen, ska inte hjälmen sitta lite längre ner? :p
Jo, egentligen, MYCKET längre ner - för i de övre regionerna av min arma lekamen finns inget av vikt att skydda... Vill mest åt visiret för att slippa få flugor som frontar med mina hornhinnor.
För övrigt lät det inte "splat" när insekterna försökte penetrera visiret i söndags utan "klirr" eftersom de var så stelfrusna, stackarna.

Re: Re: Fika/Södertörns-runda sön 5 okt 2003

pvcraketen skrev:
Jo, egentligen, MYCKET längre ner - för i de övre regionerna av min arma lekamen finns inget av vikt att skydda... Vill mest åt visiret för att slippa få flugor som frontar med mina hornhinnor.
För övrigt lät det inte "splat" när insekterna försökte penetrera visiret i söndags utan "klirr" eftersom de var så stelfrusna, stackarna.

Och getingarna vid Rosenhill var väldigt höstgroggy :p , vankade omkring på köttbullemackan i obefintligt tempo, ungefär som den där R1:an på Slingerbulten... :D

/B

Macho Woman skrev:
Fan också! Jag visste väl att den där fyllekvällen med väninnorna inte skulle leda till något gott (förutom att vi blev ovänner med en taxichaufför, två väktare på pendeln och folk i kön till Berns)! Det hjälpte inte att hojvädret var perfekt i söndags. Jag led av krämpor som pulserande huvudvärk, illamående och en väldigt orolig mage. Bakfylla funkar inget vidare med hojåkning. Jag grämer mig. Ni ser ut att ha haft kul... :(

och vi hade så tråkigt i det oljekylda residenset då? :7peta: ;)

benkar skrev:
Värmehandtag = Touringhoj :fakta

/B

Jag hade faktiskt inga värmehandtag på min BMW, grämde mig lite för det men nu skulle de ju ändå inte kommit till användning.

Annars så måste det ju vara hur fint som helst på vår/höst.
För man kör väl snabbare om fingrarna inte stelnat ihop helt av köld? =)

Caffe skrev:
Jag hade faktiskt inga värmehandtag på min BMW, grämde mig lite för det men nu skulle de ju ändå inte kommit till användning.

Annars så måste det ju vara hur fint som helst på vår/höst.
För man kör väl snabbare om fingrarna inte stelnat ihop helt av köld? =)

Är det så kallt ute, att man behöver värmehandtag, ska man inte köra fort... :fakta ;)

/B

benkar skrev:
Är det så kallt ute, att man behöver värmehandtag, ska man inte köra fort... :fakta ;)

/B

uuhhhhmmm... Kontrar med.... motorväg! :rolleyes:
Räddade jag ur mig den pinsamheten nu??

Alla vet ju att motorväg är det roligaste som finns :p

pvcraketen skrev:
Det beror helt på i vilket läge de frös...

En plågsam variant av semestergas =)

Bättre att kliva av och köra lite fickpingis eller något annat socialt en stund så man tinar upp lite :fakta

Macho Woman skrev:

VVVVVRRRRROOOOOOOOOOOM!!!!!!!

-Vad var det?
-En retta på slingerbulten?
-Nej de var Frida!!

:D :D :D

Robban W skrev:

-Vad var det?
-Nej de var Frida!!

:D :D :D

Hm, min hoj låter typ INGET, men det var en rolig historia ändå! Alla andra bara klankar ner på mig juh.. :gråta

Mattias skrev:
Den R1-an var iofs svår att undvika att spöa. Han körde s-a-k-t-a.

Och ändå tog det många kurvor innan jag lyckades dra om honom. Var tvungen å dra om Lucky9 i samma omkörning så det blev lite tufft. Om jag inte haft värmehandtagen hade jag kört om honom lätt ;) De tar ju typ all effekt när de är i maxläget. :fakta Och min turbo var ur funktion. Osv.....

Robban W skrev:

-Vad var det?
-Nej de var Frida!!

-Omöjligt hennes hoj låter ju typ inget å förresten så kommer hon ju här.

vvvvvrrrrrrrooooommmmm

MMMMMUUUULLLLEEEEERRRRRR

-Såg du värsta feta chevan med värsta feta släpet?!
-Ja, men han verkade lite putt på bmw som vägrade gå åt sidan.

:D

Bifogat

• fet cheva.jpg
    fet cheva.jpg
    25.2 KB · Visningar: 58
Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...