Fika/Södertörns-runda sön 5 okt 2003

Sweedo skrev:
Är det Vilse MCK som är ute och kör? :confused:

Med tanke på att vi faktiskt körde i en cirkel :p så kan jag förstå att det kanske kändes lite vilse... :rodnar Men, kartläsandet på bilden berodde nog mest på att Lucky9 gillade några av partierna och skulle rita in dom på kartan. Skaffa karta och hänga med på den/rita in avsnitt man gillat, är ingen dum ide! :fakta

/B
 
Bikerbitch skrev:
Sege- Du skall inte ha några pluspoäng. Du vägrade vara med på film. Straff kommer ;)

Klart jag ska, det är det lätt värt ju. :fakta

Vill väl inte visa upp mig i din klass, kommer jag ju ha flera hundra fjortisar efter mig, skulle bli skitjobbigt. :p
 
benkar skrev:
Med tanke på att vi faktiskt körde i en cirkel :p så kan jag förstå att det kanske kändes lite vilse... :rodnar Men, kartläsandet på bilden berodde nog mest på att Lucky9 gillade några av partierna och skulle rita in dom på kartan. Skaffa karta och hänga med på den/rita in avsnitt man gillat, är ingen dum ide! :fakta

/B
Eller så är man vilse i pannkakan och åker med någon som hittar :D
 
Jag tog ju några bilder jag med...

1. Hmmmmmm.......
 

Bifogat

  • img_4826.jpg
    img_4826.jpg
    108.7 KB · Visningar: 184
2. Mattias pratar I sin gay-o-fon...
 

Bifogat

  • img_4827.jpg
    img_4827.jpg
    96 KB · Visningar: 185
Last edited:
5. Jag var ju oxå tvungen att dokumentera jp's femenina sida... :D
 

Bifogat

  • img_4831.jpg
    img_4831.jpg
    125.6 KB · Visningar: 170
benkar skrev:
15. Mellan Sorunda och Tungelsta

Anm: Frida testar ny raggningsreplik: "Vill du känna på mina värmehandtag?"

watson skrev:
Hmm... Frida missade nog att det handlade om "filmarbete" i plugget... Hon babblade på rätt så bra... :eek:

/FW

Hjälp!! Den filmsnutten är det nog bäst att inte visa för minderåriga. Eller för några andra heller för den delen. Fusk att jag inte visste om syftet med filmen. Men jag var ju ärlig iaf :rolleyes: :D

@BB: Nej, den ska inte upp på SH heller som du antyder. :smasha (Fan, varför ska man va ärlig.. Låt mig hitta på nåt som låter bättre så ska vi köra en ny inspelning.. Please..)

Fast jag får ju skylla mig själv som babblade på så där. Kanske man roar nån :D Och så får "Visomhatarfrida-klubben" ytterligare nåt å diskutera :crash :D


Tack alla trevliga pojkar för en skön höstdag med roliga vägar i glidartempo. Man upptäcker hur fin naturen är när man har tid att titta på den! Om det var blött/grusigt märkte jag aldrig av med min "åretrunthoj". Den där Rettan (ingen av oss) som hindrade mig på Slingerbulten verkade däremot ha problem med det. Eller nåt annat. (hoppas han inte tog illa upp när jag brände om honom med lilla moppen..) Kul dag var det iaf!!
 
Lucky9 skrev:
5. Jag var ju oxå tvungen att dokumentera jp's femenina sida... :D

Är det inte lite rosa kulör i det svarta, på handväskan ? Nästan så jag anar det... :)

(och sotig bakstänka är det också, det blir väl så när man täpper till med en sordin där bak).
 
Frida skrev:
@BB: Nej, den ska inte upp på SH heller som du antyder. :smasha (Fan, varför ska man va ärlig.. Låt mig hitta på nåt som låter bättre så ska vi köra en ny inspelning.. Please..)

Hitta på något nytt??? Varför då? Det var ärligt rakt på sak & VI hade jättekul åt det... :D ;)
(fast det kanske inte är det bästa materialet att visa icke mc-invigda... :rolleyes: )


:hej
 
Frida skrev:
Anm: Frida testar ny raggningsreplik: "Vill du känna på mina värmehandtag?"
Gahaha, helt i stil med Loffe Karlsson's replik i Repmånad. "Vill du se min självlysande klocka?" :lol
 
Last edited:
Stockel smeker brösten. Jo jag tackar jag! :rock
Ni brukar visserligen dra till i schasen men detta var nog ones in a lifetime man ser något sånthär!
 
Frida skrev:
...som återigen spöade Rettor på Slingerbulten :D Måste bero på värmehandtagen :fakta

Den R1-an var iofs svår att undvika att spöa. Han körde s-a-k-t-a.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top