Fika/Södertörns-runda sön 5 okt 2003

20. Om någon missat det, så håller BB på med något "filmarbete" i plugget... :skrämd

Bifogat

• 20.jpg
    20.jpg
    93.1 KB · Visningar: 306
21. Betyder det här att Pvcrakteten kommer bli en Mediakändis?!?

Bifogat

• 21.jpg
    21.jpg
    88.7 KB · Visningar: 319
22. Eller betyder det att vi ska lista ut vem det är som kör med handväska...? :D Thats all!

Bifogat

• 22.jpg
    22.jpg
    91.4 KB · Visningar: 302
Fina bilder som vanligt Benkar!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Som vanligt ångrar jag att jag inte tog hojen idag. :mad:
Jag är nog för snäll för mitt eget bästa... :p skjutsa folk hit & dit, en funderar på om hon ska byta hoj eller inte &
en snuvig "mediahooker" som tog alla chanser till att använda kameran. :rolleyes: ;)
Ja ja vad är väl en dag i sadeln... *drömmer*
Jag hade i alla fall trevligt sällskap i b*len. :)

Kul att träffa er alla idag. :hej

Måste passa på att tacka Foto-Ghost för hjälpen idag! :bow

Ska bara lista ut vilken färgkombination på benskydden som var vem, så kommer foton från minimoton att publiceras snarast!

Jag hade vansinnigt roligt :D
Hoppas BB fick me nåt kul i sin kamera också!

En liten tur i e.m-solen till Rosenhill hanns det med också :tummenupp (å samma trevliga väg tillbaka)

En härlig höstdag helt enkelt!

Betsy, alla hade nummer på hojarna och alla skulle ju ha samma nummer på hojen båda ggrna, så det kanske löser sig då?!?

Jag hade nr10... :rolleyes:

Kul att leka lite och träffa allihop igen! Och så några som jag inte träffat förut förstås... :hej

Ghost, du är en gentleman! :bow

Väskan passade på Hyndan! :fakta

:crash

Yasha skrev:
Betsy, alla hade nummer på hojarna och alla skulle ju ha samma nummer på hojen båda ggrna, så det kanske löser sig då?!?

Jag hade nr10... :rolleyes:

Kul att leka lite och träffa allihop igen! Och så några som jag inte träffat förut förstås... :hej

Väskan passade på Hyndan! :fakta

:crash

Tyckte väskan passade fint på Ghost också :p
Lilla gumman, det gick ju så tokfort så man hinner ju inte se några siffror! :fakta Förutom 10 då.... :rofl

/Numer "Barbapluppbetsy" :p (fler namn mottages med otacksamhet)

Ghost var en gentleman som skjutsade oss till minimoton och TomK var detsamma när han skjutsade mig hem.

Det var kul att träffa er alla! Ni blev säkert smittade också så närgången jag var med kameran!

Filmade ju lite när damerna körde, får se om man redigera ihop något bra utav det!

Sege- Du skall inte ha några pluspoäng. Du vägrade vara med på film. Straff kommer ;)

benkar skrev:
19. Ryktades om något Mini-moto-race, så vi körde till Tullinge

...och där fanns jag på plats :hej Kul att se några nästan bekanta ansikten på närmare håll. Blev ett jäkla farande idag. Först till Tullinge, sedan Sveavägen (men alla tvåhjulingar hade redan dragit), så till någon okänd adress i Älvsjöområdet (BB ville åka racebuss hem) och vidare till Södertäljes mesta slumkåk (enligt Anneli), åker vidare efter någon timme, söker efter gokarthallen med karta och GPS utan att veta _var_ den egentligen ligger, men hittar rätt ändå, Yasha ensam motardåkare när jag kommer dit och sedan blir jag utfodrad hemma hos Yasha och Krattan. Åker hem sent på 55 min - inte för inte det heter racebuss :) Många mil blev det...

/grabben i rutig skjorta

betsy skrev:
Tyckte väskan passade fint på Ghost också :p
Jag? Väska? Har jag inget minne av... :p :D
Hoppas att det går att använda några av korten, kameran & jag hade inte riktigt samma uppfattning om när & på vad man ska ta kort... :rolleyes:
Bikerbitch skrev:
Ghost var en gentleman som skjutsade oss till minimoton
Yasha skrev:
Äsch då... :rodnar

I övrigt så såg ni ut att ha det jäkligt roligt, misstänker att det kommer att bli fler vändor?
Det ryktas lite om fulfilmning på tungelstavägen också...??? :crash

:hej

Fulfilmning i bilen menar du eller?
Ja nu skall vi banne mig visa den där snubben Mattias hur man kör Tungelsta med bil! Pheta nerlägg och wheelisar!

Bikerbitch skrev:
Fulfilmning i bilen menar du eller?
Ja nu skall vi banne mig visa den där snubben Mattias hur man kör Tungelsta med bil! Pheta nerlägg och wheelisar!

Japp den menade jag! Vi körde den ju ända till varvstoppet, klart rejsigt... :rolleyes: :lol

benkar skrev:
Trodde i min enfald att säsongen var över, hojen avställd, däcket blankslitet, kjedjan slapp, slak och slut... :rolleyes: Men.. solen sken ju och termometern klättrade sakta men säkert en bit över +12, så efter lite överläggning med Pvcraketen var det bara att surfa in på VV, ställa på, lägga ut en tråd på Forumet, SMSa lite och plocka fram fikapengarna.. :p

bla bla bla..

Ja det var en alldeles förträfflig oktobertur det där. Tack för det något motard-anpassade tempot under rakorna och vägvalet! :tummenupp Jag ser fram emot nya friska turer och vägval 2004.

Vi retardister slangar väl annars bara om och kör vidare in mot november och december? :rock

benkar skrev:
20. Om någon missat det, så håller BB på med något "filmarbete" i plugget... :skrämd

Hmm... Frida missade nog att det handlade om "filmarbete" i plugget... Hon babblade på rätt så bra... :eek:

Får ta och tacka Ghost och Bikerbitch för trevligheter i bilen. Ingen har nog gjort en så pheet stoppie på Tungelstavägen!!

En lite rolig ordväxling mellan BB och "nån".

Nån: Brinner bilen eller?!?!?
BB: Nä... De böööörnar bara lite...
Nån: ??? :confused:
BB: Ja... De är hojåkare som åker bil... De gör sånt... De leker bara lite...

Kan tillägga att dimman hade lättat LITE i cupén när vi kom in till stan... :crash

/FW

jP- Vilken förträffligt fin avatar du valde att slänga upp! nu rasar din manlighet ;)

För att förtydliga vad Watsontjejen snackar om här så kommer det upp en film på vad som egentligen hände...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd