Geggamoja
Skogis 17:30. Lugnt tempo men bombinslag kan förekomma. 
1. Geggamoja
2.
3.

1. Geggamoja
2.
3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är dock upptagen![]()
Hmm lite sugen på att göra ett inslag, får se hur vädret är. Btw är det fler än jag som har lagt märke till att de har bra kvalitet på tjejerna som jobbar på rosen.
Okej, då blir det inga bombinslag då
Vädret blir kallt och torrt, damerna däremot heta och våta![]()
Vakna och signa upp er nu, boyz n galz!
Nog för att jag har möjlighet (frun landar 16.30 idag) men jag har kört den där slingan två ggr i år och är redan trött på den.
Lägger hellre ett par mil i roslagen, men får se om jag kommer ut idag öht... rätt mör i kroppen efter två dagar på ATT.
om det slutar hagla och regna så tänkte jag dra en repa ner o ställa mig vid curbsen och plåta lite. så en fika i gott sällskap runt 18 med er övriga vore inte fel![]()
Och vilken jävla körning det blev!
Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"
I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?
Höll på frysa ihjäl bara på väg hem från jobbet så det blev en öl framför tv:n istället.
Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"
I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|