Fika på Rosenhill måndag

.... Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"
....

Jobbet hade LÄTT fått vänta om jag vetat att jag skulle få bevittna denna kommentar.

kan glädja dig (flåt, jag menar strö salt i såren) med att berätta att en av tjejerna(hon som du försökt bomma cigg av) slog sig ner vid mitt bord och surrade medans jag drack mitt kaffe. Mycket Trevligt :tummenupp

Berodde nog mest på att jag kör Japanskt o inte nåt italienskt skrammel :D:D

1000cc icke wheelad hoj :tuttar

jo fan, om man nu får kalla det för wheela..... :rolleyes:
nä ska jag vara hård o sanningen ska fram så har den bara lyft och körts med ett hjul i ca några få meter(blir så rädd när den lyfter så jag slår av diReCkt).

Men ni ska ju lära mig M|cke. det har benny sagt :D

Och vilken jävla körning det blev!

Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"

I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?

*Styrkekram*

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...