sportbike
Guest
Haha, nä, det står en Husabergare i garaget
Jo,jag har hört att dom brukar göra det.
Husorna alltså.
(vevlager,osv,osv)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nä, det står en Husabergare i garaget
Jag försöker verkligen Jyrgen, men nej. Det låter så eländigt räppligt på tomgång, redan där går det fel...det där vassa, nästan lite luftkyld VW-knattret, det går så fetbort att jag saknar ord att beskriva det med.![]()
Och fick du köra en 1098:a, skulle du förstå vad jag menar med rock'n'roll - det är känslan och brutaliteten jag syftar på, inte imagen...men det är klart, du är ju stockholmare, där är image allt.![]()
Någon tvin var det ju inte.. men det var sound of power..Visst låter den gôtt, men nån twin är den inte....
Jag har ju faktsikt startat tråden med en Ducati-film för att visa på min stora frigjordhet och acceptans.
En motor med samma cylindervinkel som ett bokstöd blir aldrig tuff....
En motor med samma cylindervinkel som ett bokstöd blir aldrig tuff.
Men det där med Rock'n Roll har du fått om bakfoten. Det finns bara ett motorljud som är Rock'n Roll
![]()
[YOUTUBE-ID]OmUyEf-UBWc[/YOUTUBE-ID]
Hörru, nu har du nog snortat t-röd igen Jyrgen.Jag pratar om helheten, ljudet är en del, men hur maskinen ser ut, går och beter sig är lika viktigt.
1098 - rock'n'roll. PunGt!!!1!Den går precis lika hårigt som den ser ut, och låter att göra...och den svänger raskt, bromsar något helt bisarrt - och den gillar soppa!
![]()
Ball maskin?-JA!
Rock n' roll? -NEJ!
Alldeles för mycket armani o gucci över den, vilket är otroligt o rockigt..
En motor med samma cylindervinkel som ett bokstöd blir aldrig tuff.
Ducati är nog en massa bra saker, men vad gäller Rock'n Roll-scenen är nog inget märke så historiskt inarbetat som HD
Upp med lite ljud på bokstöden nu
Jag har ju faktsikt startat tråden med en Ducati-film för att visa på min stora frigjordhet och acceptans.
Du har ju inte fattat ett pillemuck av vad Rock'n Roll är. Du är på bärtur. Jag tror det är det som är problemetEdit - var tvungen att surfa fram lite specs på en ny xr1200.250 kg torr, 100 Nm och 90 kusar, på 1200 kubik - det är rocknroll det!
![]()
Man tyckte ducati är lite imagemoppe, men där finns det i alla fall prestanda att backa upp det med.![]()
[YOUTUBE-ID]UJ_acyEfM1M[/YOUTUBE-ID]
/lönntjock ducatist
Snack! Då har du inte hört en storsida.Meen va ni träter,tjejer.
Faktum är att en standard lågkomps-Harley aldrig nånsin låter bra.
Den kräver flera övergripande modifieringar (hej Jörgen) för att överhuvudtaget få nån som helst form av välljudande maskineri.
Snack! Då har du inte hört en storsida.
http://www.youtube.com/watch?v=eIXCsVQXGqo&feature=related
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka