Mange Knutsson
Ny medlem
[YOUTUBE-ID]1A6VAZUy25Y[/YOUTUBE-ID]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[YOUTUBE-ID]1A6VAZUy25Y[/YOUTUBE-ID]
![]()
Lyssna en gång till på klippet, skenet kan bidrasist jag kollade så var gsxr fyrcylindriga.
fett ljud dock, men fel tråd.
Slänger upp en film som var aktuell i en annan tråd idag (och hoppas den inte finns tidigare i den här tråden). Lite synd på musiken bara, men aldrig tidigare har väl en BMW låtit så bra.
[YOUTUBE-ID]2U0vpj7nFAw[/YOUTUBE-ID]
Jag trotsar och lägger in denna. Jag må vara ett fucko men jag gillar den där som faen. Snygg är den också. Med lite klibbor på rätt ställen även en samlagsskapare I tells ya!
Slänger upp en film som var aktuell i en annan tråd idag (och hoppas den inte finns tidigare i den här tråden). Lite synd på musiken bara, men aldrig tidigare har väl en BMW låtit så bra.
[YOUTUBE-ID]2U0vpj7nFAw[/YOUTUBE-ID]
Det där är ju en fattigmans-V4:a...
Men den låter ju iaf trovärdigt.
När BMWs K-motor var på gång, så var det för att: "Boxertwinen är en utmärkt motor upp till 1000cc och 70 hk, sedan går det inte att få ut mer med bibehållen motorgång."Stellans filmer är sköna. Lite tanke bakom.
Bmw:s luftkylda boxer är rätt imponerade tycker jag, hur den har utvecklats genom åren menar jag. Från att ha varit en 2 ventils stötstångsmotor till som nu, OHC och fyrventilsteknik. Litereffekten (130 hp HP2 Sport) är ju ganska imponerande för att vara luftkyld twin.
Jag har inget emot Turbonegro. Har sett de några gånger live. Men eftersom att de lyckats fånga motorljudet ganska bra i videon så kändes det som synd och skam att lägga på musik över.Är karlen tokig eller bara en smula excentrisk. Turbonegro är den enda riktiga ljudsättningen till ett svulstigt, svettigt, manligt bygge som harriern![]()
Och skulle han lägga ännu liiite mera tanke bakom filmerna så vore det nästan samma nivå som Ken Blocks Gymkhana filmer.Jörgen Karlsson skrev:Stellans filmer är sköna. Lite tanke bakom.
Här har ni en riktigt manlig ducce- och Briggs&Strattondräpare.
Gratis öronvax till den som noterar karate kid-referensen.
]
Jo, en radfyra som låter som en V-fyra kvalar inte på något sätt in i en twintråd men jag blir som ett barn när jag hör den. Plast! Jag vill ha!
Grattis! Hur vill du ha ditt öronvax?Choke on-choke off...![]()
Grattis! Hur vill du ha ditt öronvax?
Eller duger det med en ful originalreflex från en GSX250E?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |