Festtråden

Backdraft skrev:
Oj, nu vändes världen tvärt upp och ner. Här sitter man i bästa Al Bundy-stil med näven nere i kalsongerna och riktar in sig på en stilla hemmakväll. Hade jag varit blott en spillra av den jag var för några timmar sedan så hade jag stått och hotat busschauffören/lokföraren att gasa på vid det här laget.
Äh, säg som det är. Du är för feg för att festa i GBG. Du vet att du kommer bli full, inte hitta någonstans, börja mucka med fel personer och vakna upp med sveda i rumpan någonstans i utkanten av västra förlunda... Erkänn... :hihi

Firefly skrev:
Äh, säg som det är. Du är för feg för att festa i GBG. Du vet att du kommer bli full, inte hitta någonstans, börja mucka med fel personer och vakna upp med sveda i rumpan någonstans i utkanten av västra förlunda... Erkänn... :hihi

Busted! :rodnar

Firefly skrev:
bli full, inte hitta någonstans, börja mucka med fel personer och vakna upp med sveda i rumpan någonstans i utkanten av västra förlunda...

Det kan väl vara trevligt det också... eh... :kocko :brinnerup

Är ju onsdag idag, så man lär väl se er alla på GG eller? Är ju ett ypperligt tillfälle för alla ni singlar att få sig något. :tuttar :hihi

Poffer skrev:
Är ju onsdag idag, så man lär väl se er alla på GG eller? Är ju ett ypperligt tillfälle för alla ni singlar att få sig något. :tuttar :hihi
Jag och Akora kommer vara där en stund iaf... Kolla efter beiga "baggypants" och en grå "Fox racing" t-shirt med rött tryck så hittar du mig iaf...

Morgondagen (Lördag) ser ut som följer:

Om vädret ger oss uppehåll:

1. Ut och köra hoj.
2. Stanna på Glimmingen och köra ett stenhårt gocartrace.
3. Hem och "snygga till sig".
4. Sammanstråla för att knäcka ett gäng öl.
5. Gå ut på krogen.

Vid dåligt väder stryks punkt 1 & 2.

Vilka är med?

1. Firefly
2.
3.
4.
5.
6.

Morgondagen (Lördag) ser ut som följer:

Om vädret ger oss uppehåll:

1. Ut och köra hoj.
2. Stanna på Glimmingen och köra ett stenhårt gocartrace.
3. Hem och "snygga till sig".
4. Sammanstråla för att knäcka ett gäng öl.
5. Gå ut på krogen.

Vid dåligt väder stryks punkt 1 & 2.

Vilka är med?

1. Firefly
2. Akora
3.
4.
5.
6.

Här vare dålig uppslutning...

HALLÅ?!?!?! DET ÄR HOJÅKNING, GOCART OCH FEST SOM GÄLLER!!!!

Sorry... För min del är det nästa som i det där spelet OS,
försöka igen om 4 år... :( :(

Jaha mina vänner! Då var det dags för phett datorstrul igen då. Då jag är större datornörd än festprisse (tror jag) så kommer aftonen tillbringas med min i allra högsta grad ickefungerande nyinköpta burk. Ja jag vet att jag borde kölhalas efter en ångvält för mina prioriteringar, men jag blir knäpp(are) om jag inte får ordning på såna här saker. Men se för allt i världen till att ha redigt skôj ändå! Mvh Smulan

Backdraft skrev:
Jaha mina vänner! Då var det dags för phett datorstrul igen då. Då jag är större datornörd än festprisse (tror jag) så kommer aftonen tillbringas med min i allra högsta grad ickefungerande nyinköpta burk. Ja jag vet att jag borde kölhalas efter en ångvält för mina prioriteringar, men jag blir knäpp(are) om jag inte får ordning på såna här saker. Men se för allt i världen till att ha redigt skôj ändå! Mvh Smulan
Men va fan! Riktigt dålig är du... Jag tänker inte skriva mer än så... Det finns inte ord för det... Prioriteringar.... Det är ju just det du inte gör... Du har inte prioriterat. Om det ordet ens kommer upp i ditt huvud så borde hoj vara nästa ord som kommer upp.. Sen öl... Fast inte tillsammans då... Vad jag försöker säga är att du suger. :hihi

(Nej då, jag menade det inte.... :rolleyes: )

Back