Festtråden

Backdraft skrev:
Vad sägs om Lördag den 5:e Juni efter mötet? Nu har man iaf fått ett relativt ok schema för sommaren, vilket lämnar plats åt en del festande...jejj!!
Hörde av "kattskinnet" att det inte blir nåt "möte", nån på bana och nån på semester... Nytt datum kanske??? :tungan

sanntur skrev:
Hörde av "kattskinnet" att det inte blir nåt "möte", nån på bana och nån på semester... Nytt datum kanske??? :tungan
Då har du hört fel. Mötet blir av. HAn ska inte till banan... Möte blir och fest efteråt. På lördag sätts klubbnamnet! Så ÄR det...

knippe skrev:
POSÖRERNA MC hade väl passat er bra :lol :lol
Kul kul... Nu är det dock så att det är fler fartdårar än posörer som kommer vara med i klubben. Sen att jag och Wolfskin gillar att posera är väl en annan sak. Vi ska ju inte bygga klubben runt oss två. (Såvida ni inte tycker att vi poserar så grymt bra, ha ha....)

Firefly skrev:
Kul kul... Nu är det dock så att det är fler fartdårar än posörer som kommer vara med i klubben. Sen att jag och Wolfskin gillar att posera är väl en annan sak. Vi ska ju inte bygga klubben runt oss två. (Såvida ni inte tycker att vi poserar så grymt bra, ha ha....)

Konstigt att det bara är posörerna som har lagt sig än så länge :rofl :rofl

Wolfskin skrev:
kan ju bero på att vi bara kan posera å inte köra!!!
Eller att vi kanske är hårdast, ballast och kör vildast, bara att vi inte gör det när ni är med.... (Yeah right...) he he...

Firefly skrev:
Eller att vi kanske är hårdast, ballast och kör vildast, bara att vi inte gör det när ni är med.... (Yeah right...) he he...
Det kallas inte "köra hårt" när man gör det med sig själv, toapapper och barnolja.. :tummenupp :hihi

Jag läste igenom denna tråden. Den är ju rätt kul... Borde kanske sparka lite liv i den eviga pajkastningen mellan Backdraft och Sanntur igen... He he he :hihi

Firefly skrev:
Jag läste igenom denna tråden. Den är ju rätt kul... Borde kanske sparka lite liv i den eviga pajkastningen mellan Backdraft och Sanntur igen... He he he :hihi

Nu e vi ju lätt bekanta, och det är svårare att hata nån som har ett ansikte.. SPECIELLT en sån "snygging" :kiss :hoppskrat :kär

Firefly skrev:

Som du kanske har märkt så är Sanntur och jag numera riktigt bundis. Många skulle nog t.o.m. se oss som ett par idag. :kär "All you need is love" vet du väl? :hihi

Vi har en nödsituation! Finns det någon som kan tänka sig att gå ut en sväng ikväll. Jag kan stå för plats, glatt humör och mycket hårdrock!

Posta här när ni har tröttnat på frugan! :yoparty

Backdraft skrev:
Vi har en nödsituation! Finns det någon som kan tänka sig att gå ut en sväng ikväll. Jag kan stå för plats, glatt humör och mycket hårdrock!

Posta här när ni har tröttnat på frugan! :yoparty

Häng med mig till Gbg istället. Har inte hunnit besöka kalaset ännu så idag är det liksom sista chansen. :yoparty Ska dra hem till Robert o grilla med några kompisar till honom och sen drar vi nog ut på stan o tittar på f :tuttar ... Jag hoppar nog på en buss eller tåg om någon timme eller så...

Tompalino skrev:
Häng med mig till Gbg istället. Har inte hunnit besöka kalaset ännu så idag är det liksom sista chansen. :yoparty Ska dra hem till Robert o grilla med några kompisar till honom och sen drar vi nog ut på stan o tittar på f :tuttar ... Jag hoppar nog på en buss eller tåg om någon timme eller så...

Oj, nu vändes världen tvärt upp och ner. Här sitter man i bästa Al Bundy-stil med näven nere i kalsongerna och riktar in sig på en stilla hemmakväll. Hade jag varit blott en spillra av den jag var för några timmar sedan så hade jag stått och hotat busschauffören/lokföraren att gasa på vid det här laget.

Back